معاون فرهنگی اوقاف استان فارس از برگزاری تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» در بقاع متبرکه این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 21 April 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان فارس: حجت‌الاسلام سید میثم حسینی اظهار داشت: تجمع بزرگی در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن در محکومیت جنایات آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه یمن، با اسم «یمن تنها نمی‌ماند» در بقاع متبرکه استان فارس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این تجمع بزرگ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: سوم اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشاء این تجمع بزرگ در بقاع متبرکه استان همراه با برگزاری ویژه‌برنامه لیله الرغائب در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاری که امروز دولت سعودی در یمن انجام می‌دهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند، گفت: علت حمله دولت آل سعود به ملت یمن به دلیل تأسی به قرآن کریم و احکام الهی و تلاش برای انتخاب سرنوشت خودشان است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان فارس افزود: جنایات هولناکی که این روزها در یمن صورت می‌گیرد و مشاهده تصاویر دل‌خراش انبوه کودکان کشته یمنی بار دیگر ثابت می‌کند که حکام جنایت‌پیشه سعودی فرزندان به‌حق همان اعراب جاهلی هستند که کودکان بی‌گناه را به جرم جنسیتشان زنده‌به‌گور می‌کردند.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن در بقاع متبرکه استان به‌ویژه حرم‌های مطهر شاخص استان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

وی گفت: در حرم‌های مطهر امامزادگان شاخص سید تاج‌الدین غریب (ع)، سید علاءالدین حسین (ع) و علی بن حمزه (ع) تجمع بزرگی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار