سمینار آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن با همکاری گروه پژوهشی فوتونیک دانشگاه یزد برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 21 April 2015
به گزارش تابناک یزد،سمینار آشنایی با فناوری نانو و کاربردهای آن  با همکاری گروه پژوهشی فوتونیک دانشگاه یزد و نهاد ترویجی "ادوات نوری نانوساختاری ایساتیس" از نهادهای ترویجی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه جاری ساعت 9و30 تا 12و30 دقیقه در محل سالن شماره 6 دانشکده علوم دانشگاه یزد برگزار می شود.
معاون دانشکده فیزیک با اعلام این خبر در خصوص محورهای این سمینار گفت: معرفی مقیاس نانو و تغییرات مواد در این مقیاس،انواع مواد نانوساختار و کاربردهای آنها،روش های ساخت نانومواد،روش های مشخصه یابی نانو ساختارها و نانو فوتونیک و سلول های خورشیدی از جمله محورهای این سمینار است.
تجاری سازی واصول مالکیت فکری ، تحصیل  و پژوهش در رشته نانو و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و حمایت های آن نیز از دیگر محورهای این سمینار است که دکتر عباس بهجت ذکر کرد.
وی مخاطبین این سمینار را دانشجویان رشته های علوم پایه و مهندسی و علاقمندان به علوم و فنون نوین بیان کرد و خاطرنشان کرد: حضور در سمینار رایگان است و به شرکت¬کنندگان در سمینارگواهی نامه  معتبر در قبال اخذ هزینه 10000 تومان اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار