معاون آموزش ابتدایی مهاباد خبر داد:
معاون آموزش ابتدایی مهاباد نرخ شهریه مراکز پیش دبستانی شهرستان مهاباد را اعلام نمود.
کد خبر: ۲۵۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 04 July 2016

به گزارش خبرنگار تابناک (آإربایجان غربی)، حسین جهان بین معاون آموزش ابتدایی مدیریت در جلسه هماهنگی مراکزپیش دبستانهای شهرستان نرخ شهریه این مراکز را اعلام نمود.

جهان بین در این جلسه اظهار داشت میزان افزایش مراکز پیش دبستانی شهرستان مهاباد به میزان 15 درصد بوده است.

وی افزود: در سال گذشته اولیای نوآموزان مبلغ 3240000 ریال وامسال با احتساب افزایش 15 درصد نسبت به سال گذشته 3726000ریال به همراه مبلغ 75000ریال بیمه در هنگام ثبت نام پرداخت خواهند کرد و هزینه ایاب و ذهاب ، تهیه ملزومات و مواد مصرفی این مراکز بر عهده خود اولیا خواهد بود.  

معاون آموزش ابتدایی ضمن اشاره به سنجش سلامت نوآموزان در مراکز سنجش شهرستان خاطر نشان کرد زمان ثبت نام نوآموزان از 9خردادماه شروع شده ونهایتاً تا پایان تیر ماه صورت می پذیرد وانتظار می رود اولیای محترم در موعد مقرر نسبت به ثبت ام نوآموزانشان اقدام نمایند تا بعداً در طی مراحل ثبت نام با مشکلات روبرو نشوند.

جهان بین اضافه کرد متولدین نیمه دوم سال 1389 ونیمه اول سال1390با مراجعه به 28 مرکز پیش دبستانی سطح شهر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی در خصوص شهریه مراکز پیش دبستانی غیر دولتی گفت: در مراکز غیر دولتی میزان شهریه بسته به نوع خدمات وامکانات مراکز مربوطه بین 9میلیون ریال تا 950میلیون ریال می تواند در نوسان باشد.

معاون آموزش ابتدایی در پایان ضمن اشاره به ثبت نام نوآموزان در مدارس روستایی گفت: امسال نیز همچون سنوات گذاشته در مدارس روستایی که کلاس های سه پایه و با آمار کمتر از 15 نفر می باشند ثبت نام نوآموزان صورت خواهد گرفت وهمچنین درخواست اخذ مجوز (کد) برای 12 مدرسه دیگر در روستاها نموده ایم ودر صورت موافقت آمارمراکز ثبت نامی به 18مدرسه سال قبل در روستا ها  برای ثبت نام نو آموزان اضافه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار