نماینده ولی فقیه در استان فارس بر طرد و برکناری مسئولانی که حقوق‌های نجومی دریافت کردند تأکید کرد.
کد خبر: ۲۵۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 27 June 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:آیت‌الله اسدالله ایمانی با اشاره به اینکه الگوی حکومتی جمهوری اسلامی ایران حکومت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) است اظهار داشت: دوران تشکیل انقلاب اسلامی و حکومت امام خمینی(ره) و همچنین وضعیت کنونی زندگی مقام معظم رهبری بهترین الگو برای زمان حاضر است و باید مسئولان نظام در هر شرایطی از این الگوها پیروی کنند.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه‌های نهج‌البلاغه اشاره می‌کند که "من این خط‌مشی و راه زندگی را انتخاب کردم تا فقر بر مردم فشار نیاورد و ببینند رهبر آنها در جامعه مانند آنها زندگی می‌کند" افزود: این یک شعار نیست بلکه عمل است و مسئولان نظام نیز باید در زندگی این عمل و کار را انجام دهند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آن دسته از مسئولان نظام که چنین موضوعی را رعایت نمی‌کنند نمی‌توانند مدعی باشند که در خط حکومت حضرت علی(ع) و امام راحل طی طریق می‌کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دریافت حقوق‌های نجومی مسئله‌ای است که بین اقلیت خاصی در جامعه رخ داده تصریح کرد: این موضوع بین مسئولان نظام گستردگی نداشته است.

آیت‌الله ایمانی با ابراز اینکه مقام معظم رهبری فرمودند بخش عمده مدیران نظام جمهوری اسلامی حقوق عادی و طبق روال طبیعی دریافت می‌کنند عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای از مدیران نیز سوءاستفاده کردند و رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور دستور اکید صادر کردند که این افراد معدود شناسایی و برکنار شوند تا  برای دیگران عبرت شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران متخلف باید برکنار شوند اضافه کرد: مردم باید بدانند نظام جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد و این افراد به مردم و نظام بدهکار هستند و باید طرد شوند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس وجود فیش‌های حقوقی با ارقام نجومی بین مسئولان را به آلودگی تشبیه کرد و گفت: اگر جلوی گسترش این آلودگی گرفته نشود سلامت جامعه و نظام جمهوری اسلامی به خطر می‌افتد.

آیت‌الله ایمانی افزود: یکی از راه‌های جلوگیری از گسترش این آلودگی این است که در کوتاهترین زمان مسئولان متخلف از کار کنار گذاشته شوند و آنچه دریافت کردند پس گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
الان که عصر الکترونیکه چرا دولت خودش به استفاده از اون مقید نیست یه سیستم یکپارچه هماهنگ پرداخت تنظیم کنن که همه المان ها و شاخص ها در آن مشخص شده باشه مث نوع و سختی کار ،منطقه فعالیت ، تحصیلات ، توانای ها ، پاداش و.... بصورت واضح که هم تخلفی نباشه و هم مسائل مالی مث مالیات و ... در اون لحاظ شده باشه که خیلی مزایای دیگه هم داره شدنیه اگه بخوان نمونه ش واریز یارانه ها حالا سوء نیتی نباشه راهکار عقلایی هس و همه هم قبول میکنن به شرطی که بجز آن پرداختی صورت نگیره و پرداخت ها صرفاً سیستمی باشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار