عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حضور مومنانه، متعهدانه و همراه با تخصص زنان در عرصه های مختلف اجتماعی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است و بیانگر رویکرد فراجنسیتی به زن است.
کد خبر: ۲۵۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 27 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز: زهرا یقطین با اشاره به انتخاب نخستین شهردار زن در کلانشهر شیراز افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهایی مانند تهران، مشهد، تبریز و اهواز شاهد انتخاب شهرداران زن بودیم و انتخاب یک زن به عنوان شهردار منطقه 6 شیراز اولین انتخاب در این زمینه است که امیدواریم شاهد پیشبرد امور این منطقه به بهترین شکل ممکن باشیم.
وی، با اشاره به نقش زن در خانواده بیان کرد: آنچه در کنار اشتغال برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است، خانواده است چرا که همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیشرفت جامعه منوط به وجود خانواده های سالم، سرزنده و بانشاط است که این رسالت خطیر نیز بر عهده زنان در نقش همسر و مادر است.
یقطین گفت: حضور زنان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، علمی و حتی سیاسی و مشارکت در فعالیت های اینچنینی تا آنجا که به نقش اصلی زن در حوزه خانواده آسیب وارد نکند، بدون تردید می تواند در روند پیشرفت جامعه موثر باشد.
شهردار شیراز هفته گذشته طی حکمی شیلا جهانجاه را به عنوان شهردار منطقه 6 این کلانشهر منصوب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار