فرمانده حوزه پنج امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت:این نهاد با هدف کمک به محرومان، بیش از 700 سبد کالا تهیه و بین خانوارهای بی سرپرست، مستمندان و نیازمندان محله های قدیمی شهر شیراز توزیع کرد.
کد خبر: ۲۵۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 26 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:ستوان یکم پاسدار رضا افکاری، بیان کرد: این کار خیر به صورت مستمر و بر اساس سنوات گذشته و از محل کمک های مردمی و خیران شهر شیراز تامین شده است که ارزش هر یک از این بسته های غذایی یک میلیون ریال و حاوی روغن، برنج و مرغ است.
وی افزود: بسیجیان این حوزه خانواده نیازمند و محروم را در مناطق تحت پوشش این حوزه شناسایی کرده اند و این سبدهای کالا از طریق پایگاه های مقاومت بین آنان توزیع شده است.
افکاری با بیان اینکه رسیدگی به خانواده های کم درآمد و محروم جامعه در دستور کار سپاه است اظهارداشت: حوزه پنج امام محمدباقر(ع) سپاه بقیه الله(عج) شیراز امسال برای سومین بار در کنار سایر فعالیت های خوددر این مناطق، با هدف محرومیت زدایی و کمک به مستمندان، اقدام به تهیه این سبد های کالا کرده است.
وی اضافه کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان امسال سفره الهی ضیافت افطاری در دو نوبت هر کدام با حضور یکهزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم مستضعف، نیازمند و بی سرپرست در مناطق تحت پوشش این حوزه پهن شده است.
او ادامه داد: حوزه پنج امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در ایام ماه مبارک رمضان امسال اقدام به برگزاری کلاس های مشاوره در موضوع های مختلف خانواده، اجتماعی، فرهنگی، جوانان و ... را در پشت ارگ کریمخان شیراز کرده است که عموم مردم می توانند تا پایان ماه رمضان همه روزه از ساعت 19 تا 22 همراه با اقامه نماز جماعت مراجعه و از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.
افکاری با بیان اینکه در این مرکز مشاوره از استادان دانشگاه و روحانیون برجسته قم استفاده می شود عنوان داشت: این کلاس های مشاوره با هدف کمک به زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی و پوشش نیازهای فرهنگی اقشار مختلف مردم در محله های پر خطر شیراز به عموم مردم برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
با سلام معمولا هر کس را بهر کاری افریده اند تعجب از اینه که سپاه از کجا این کار وکارهایی از این دست که نیاز به مالغ هنگفتی پول دارد را انجام می دهد البته شاید این حرفایی که راجع به تخلفات می زنند کمی درست باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار