فراخوان همایش علمی ـ پژوهشی بین‌المللی " اهل بیت(علیهم السلام) و عرفان شیعی با تكیه بر سیره رضوی " اعلام شد.
کد خبر: ۲۵۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 26 June 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام دكتر كاكایی، رئیس دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز گفت: این همایش بین المللی ۲۲ و ۲۳ آذرماه امسال به میزبانی دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز برگزار می شود.
وی افزود: این همایش در محورهای عرفان، عملی و نظری از دیدگاه اهل بیت(ع) و امام رضا(ع)، دعا در سیره اهل بیت(ع) و امام رضا(ع)، عرفان در صحیفه سجادیه، عرفان در دعای عرفه، عرفان در نهج‌البلاغه، عرفان در سیره عملی و گفتاری ائمه اطهار(ع)، مشخصات عرفان شیعی و وجه تمایز عرفانی نامدار شیعه، تجلی عرفان شیعی در شاگردان مكتب اهل بیت(ع) و مشخصات عرفان عملی و نظری در سیره امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام دكتر كاكایی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه ارسال مقالات به نشانی www.ahlolbaitelm.ir یا از طریق ایمیل به آدرس ahlolbaitelm@chmail.ir برای دبیرخانه همایش ارسال كنند.
وی اظهار کرد: آخرین فرصت ارسال اصل مقالات تا تاریخ ۱۵ مردادماه و زمان نتایج داوری مقالات ۳۱ شهریورماه امسال اعلام شده است و در نهایت زمان اصلاح مقالات توسط نویسندگان هم ۱۵ مهرماه مشخص شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار