در این نمایشگاه ٤٠ اثر خوشنویسی از استادانی از جمله علوی و چیزفهم در خطوط ثلث، نستعلیق و شکسته و ٣٠ اثر نقاشی اثر استاد سعید غلامی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۵۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 25 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:رئیس انجمن خوشنویسان شیراز گفت: در شب ٢٣ ماه رمضان امسال مراسم مشق قدر و بداهه نویسی از اسماء خداوند و آیات قرآن با حضور بیش از یکصد هنرمند خوشنویس استان در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار می شود.

مجید چیزفهم با بیان اینکه امسال برای نخستین بار دوبار مشق شب قدر در شیراز برگزار می شود، بیان کرد: این درحالی است که در شب ٢١ ماه مبارک رمضان نیز برنامه مشق قدر با حضور یکصد هنرمند خوشنویس استان در دارالقرآن حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد که این برنامه با استقبال خود مردم و هنرمندان روبرو شد.

وی اظهارداشت: انجمن خوشنویسان فارس در طول سال برنامه های مختلفی از جمله بداهه نویسی سعدی و حافظ و امام راحل را نیز در روز بزرگداشت این دو شاعر نامی و ارتحال امام راحل (ره) برگزار می کند.

چیزفهم با اشاره به نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان شیراز نیز اضافه کرد: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا شده است که بخشی از درآمد و فروش این نمایشگاه به مرکز توانبخشی نرجس شیراز اختصاص می یابد.

این نمایشگاه تا ١٧ تیر در نگارخانه استاد غلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای علاقه مندان برپا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار