استاندار فارس گفت: باید به توحید، ولایت فقیه به عنوان محور و وحدت کلمه، در مسیر دستیابی به رشد و شکوفایی توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر: ۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰ 02 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی، دوشنبه در دومین روز از دهه مبارک فجر، در آیین افتتاح آموزشگاه ابتدایی خیرساز بخش گله دار شهرستان مهر افزود: 36 سال پیش که رژیم طاغوت در مقابل مردم ایستاده بود، ملت ایران از مردم پایتخت گرفته تا روستاها، همه یک هدف را دنبال می کردند و آن سرنگونی رژیم شاهنشاهی و برپایی نظام اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود.

وی ادامه داد: در نهایت انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 با رهبری امام راحل به پیروزی بزرگی دست یافت و ایام دهه مبارک فجر زمینه مناسبی را برای بازخوانی ظلم ها و ستم هایی که رژیم ستمشاهی و تبیین راه روشن آینده فراهم کرد.

احمدی افزود: امروز و به برکت ولایت فقیه، وحدت مردم و اسلام توانسته ایم در منطقه آشوب زده خاورمیانه جزیره ثبات باشیم.

وی، با اشاره به حمایت دشمنان از تروریست های داعش با هدف جلوگیری از پیشرفت اسلام ادامه داد: به رغم تلاش های دشمنان برای گسترش اسلام هراسی در منطقه، خداوند زمینه رشد اسلام را همواره در دنیا فراهم کرده و گرایش به اسلام و قرآن روز به روز بیشتر می شود.

استاندار فارس، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: این پیام که بازتاب بسیار خوبی در میان جوانان غربی داشته، یک روزنه در مقابل آنها برای شناخت اسلام گشوده است.

او اضافه کرد: نکته اساسی این پیام این است که جوانان غربی، اسلام را از مبدا اصلی آن که قرآن و پیامبر اسلام است بشناسند.

استاندار فارس، با اشاره به خدمات نظام اسلامی به مردم گفت: به رغم اینکه کشور هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بود و همچنین اتخاذ تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان بر علیه کشورمان، امام انقلاب با اقتدار به راه خود ادامه داده و هیچگاه از خدمت به مردم خصوصا اقشار محروم غافل نشده است.

احمدی، با اشاره به همدلی مردم شیعه و سنی شهرستان مهر گفت: مردم این منطقه همانند مردم دیگر نقاط استان و کشور همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضور پرشور و فعالانه داشته اند.

استاندار فارس، در خصوص مسایل و مشکلات منطقه گله دار هم گفت: به منظور خدمات رسانی به مردم این منطقه، ساخت راه گله دار به محور اصلی شیراز - عسلویه را در اولویت قرار داده ایم و می کوشیم که ظرف چند ماه آینده آماده بهره برداری شود.

احمدی اضافه کرد: با توجه به وجود مشکل بی آبی در این منطقه، طرح انتقال آب از سد هایقر با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال و 200 کیلومتر لوله گذاری و همچنین انتقال آب از دریا و شیرین سازی آن را هم در دستور کار داریم.

آموزشگاه ابتدایی عمار روستای فال بخش گله دار مهر، ساختمان اداری – آموزشی دانشگاه پیام نور و پست 132/20 کیلوولت خوزی روستای خوزی مهراز جمله پروژه هایی است که با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

شهرستان مُهر در 320 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار