نماینده مردم فیروزآباد،فراشبند وقیروکارزین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و پیمانکاران داخلی مورد تائید و دارای سوابق ممتاز،گفت:حرکت در جهت حفظ مسایل و ارزشهای نظام باید ملاک سنجش پیمانکاران باشد تا کسانی که در چنین چهارچوبی بگنجند در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
کد خبر: ۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸ 02 February 2015

نادر فریدونی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در خصوص خروج ۷۰ تا ۸۰ درصد پیمانکاران وزارت نفت از وضعیت ممنوع المعامله و لیست سیاه، گفت: برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی ما باید از پتانسیل ها و ظرفیت کارآفرینان،سرمایه گذاران و پیمانکاران داخلی که چهارچوب کار و حمایت از اقتصاد را دارا هستند استفاده و پشتیبانی کنیم.

نماینده مردم فیروزآباد،فراشبند وقیروکارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: پیمانکاران وزارت نفت باید دارای مشخصات و سوابق ممتاز و همچنین سرمایه لازم برای حمایت از پروژه ها باشند تا بتوانند در مناقصه ها امتیاز لازم را کسب کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: لیست سیاه و خروج آن خیلی مد نظر نیست البته نکته ای که مهم است چهارچوب کاری پیمانکاران بوده و باید به گونه ای باشد که در چهارچوب حفظ مسایل و ارزشهای نظام حرکت کنند و زمینه بروز فساد را ایجاد نکنند.

نادری تاکید کرد: کسانی که در چنین چهارچوبی بگنجند باید حمایت شده و وارد عرصه کار و تلاش و توسعه اقتصاد شوند و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند،با توجه به اینکه لیست سیاه مربوط به پیمانکاران وزرات نفت در دولت قبلی تهیه شده است این دولت حق دارد بر اساس ملاک و معیارهای مشخص خود افرادی که در چهارچوب تعریف شد ومورد تائید هستند را بکارگیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اخیرا معاون وزیر نفت در امور مهندسی با اعلام اینکه هزینه توسعه طرح‌های صنعت نفت بیش از چهار برابر افزایش یافته است، از خروج ۷۰ تا ۸۰ درصد پیمانکاران از وضعیت ممنوع المعامله در صنعت نفت خبر داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار