مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: سومین جشنواره ملی عکس شیراز یکشنبه آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 06 June 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: هاشم مظاهری زاده افزود: برای حمایت از هنرمندان به ویژه عکاسان و شناساندن ظرفیت های بزرگ شیراز، طی دو سال گذشته اقدام به برگزاری جشنواره عکاسی با عنوان 'شیراز امروز' کردیم که با استقبال خوب این گروه از هنرمندان همراه بود.
وی ادامه داد: بر همین اساس، امسال نیز تصمیم گرفته شد که برای معرفی هرچه بیشتر شهر شیراز و به تصویر کشیده شدن پیداها و پنهان های این کلانشهر، جشنواره مذکور برگزار شود.
دبیر جشنواره عکس شیراز امروز افزود: در جشنواره امسال بخش گردشگری و زیارت به شکل ملی و استانی و بخش عمران و پیشرفت شهری، ویژه عکاسان شیرازی برگزار می شود.
مظاهری زاده گفت: برای آشنایی عکاسان شیرازی با موضوعات جشنواره، تورهای عکاسی با حضور یک مدرس عکاسی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این برنامه باید از طریق سامانه جشنواره (اینجا) ثبت نام کنند.
او بیان کرد: همچنین در جشنواره امسال برای سهولت عکاسان غیرفارسی در ارتباط بیشتر با موضوع، یک اردوی سه روزه عکاسی برگزار خواهیم کرد که دعوتنامه های این اردو بر اساس رزومه افراد برای آنها ارسال خواهد شد.
مظاهری زاده افزود: شرکت کنندگان باید تا 25 خرداد سوابق خود را به شکل فایل pdf به پست الکترونیک shiraz.emrooz.fes@gmail.com ارسال کنند.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: شرکت در جشنواره برای سایر عکاسان غیر بومی که تمایل به شرکت در جشنواره دارند نیز بلامانع است.
او افزود: عکاسان باید پس از انجام ثبت نام اولیه، آثار خود را حداکثر تا اول مرداد امسال در سایت رسمی جشنواره به نشانی www.shiraz.ir بارگذاری کنند.
وی، با اشاره به برگزاری نشست های آموزشی در جریان جشنواره مذکور گفت: آثار راه یافته به نمایشگاه در مرداد امسال به نمایش درخواهد آمد.
مظاهری زاده بیان کرد: از همان دور اول برگزاری جشنواره، تلاشمان بر مبنای برگزاری آن با کیفیت و استانداردهای ملی و با چشم انداز تبدیل شدن به جشنواره ای بین المللی در یک دوره زمانی پنج تا 6 ساله بود و به نظر می رسد شرایط به گونه‌ ای پیش رفته که امکان برگزاری این جشنواره در سطح بین المللی در آینده وجود خواهد داشت.
او گفت: علاقه مندان می توانندبرای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 32229823 با دبیرخانه جشنواره عکس شیراز امروز تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار