شهردار شیراز گفت:زمانی که اتفاق ناخوشایندی بر اساس ناآگاهی در شهری رخ دهد، اخبار مربوط به این اتفاق به‌سرعت توجه مخاطبان را جلب کرده و به همین دلیل ممکن است آن منطقه ناگهان با افت گردشگر، هتل‌های خالی و ...، مواجه شود.
کد خبر: ۲۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲ 18 April 2015
تابناک فارس:

مهندس علیرضا پاک‌فطرت در مراسم قدردانی از فعالان ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس،ضمن اشاره به سرعت انتشار اخبار در عصری که در آن زندگی می کنیم،افزود:مسائل و اتفاقات بویژه رخدادهای منفی و زننده به سرعت به همه جای جهان مخابره می شود و این مساله خوشایند نیست.و یک امتیاز منفی برای شهر تلقی می شود.

در ادامه صحبتهایش به عواملی که از علاقه گردشگران و سرمایه گذاران برای ورود به یک منطقه می کاهد سخن گفت.
وی در همین رابطه افزود:زمانی که اتفاق ناخوشایندی بر اساس ناآگاهی در شهری رخ دهد، اخبار مربوط به این اتفاق به‌سرعت توجه مخاطبان را جلب کرده و به همین دلیل ممکن است آن منطقه ناگهان با افت گردشگر، هتل‌های خالی و ...، مواجه شود.

پاک فطرت به این نکته تاکید کرد که توسعه صنعت توریسم سبب رشد اقتصادی و رونق کسب و کار می شود و نباید با رفتارهای نابجا این صنعت را ضعیف کنیم.

شهردار شیراز با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های فعال در ستاد تسهیلات نوروزی، حضور تیم‌های راهنما در ورودی‌های شهر شیراز در هنگام ورود مسافران نوروزی را از نقاط برجسته فعالیت‌های این ستاد دانست و گفت: در سال‌های گذشته همواره ازدحام و ترافیک ناشی از سردرگمی مسافرانی که وارد شهر می‌شدند و درصدد یافتن آدرس‌های موردنیازشان بودند در ورودی شهر دیده می‌شد که با حضور این راهنمایان و اطلاع‌رسانی به مسافران در نوروز 94 شاهد ایجاد چنین ترافیک‌هایی نبودیم.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت فعالیت پاکبانان در سطح شهر، از فعالیت آن‌ها قدردانی و خاطرنشان کرد: در نوروز 94، بین یک‌هزار و 500 تا 2 هزار نیروی پاکبان برای حفظ نظافت شهر آماده و مشغول به‌کار بودند.

پاک‌فطرت بابیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال هرچه دیده می‌شد زیبایی و رضایت مردمی بود، خاطرنشان کرد: موفقیت ستاد تسهیلات نوروزی می‌تواند به‌عنوان مانور توانایی اعضا تلقی و در شرایط بحرانی نیز با ساماندهی این نیروها از توان اجرایی بسیار قوی آن‌ها در حل مشکلات استفاده شود.

شهردار شیراز با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در ستادهای تسهیلات نوروزی در این کلان‌شهر، گفت: زمانی که مردم سراسر کشور و بازدیدکنندگان خارجی موفقیت برنامه این ستادها را می‌بینند امیدواری بیشتری برای تلاش و حتی سرمایه‌گذاری در آن‌ها ایجادشده و اعتماد آن‌ها به تمام ارکان کشور نیز افزایش می‌یابد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار