فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 2 تن و 200 كیلوگرم مواد مخدر در فارس خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 01 June 2016
سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران انتظامی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند طی 72 ساعت گذشته سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی، منهدم و 2 تن و 200 كیلوگرم انواع مواد كه عمدتاً تریاك و حشیش هستند را از آنها كشف كنند. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر
وی با بیان اینكه این مواد از استان هرمزگان به مقصد شیراز و تهران بارگیری شده بودند،‌ افزود: در این رابطه تعداد 5 نفر قاچاقچی عمده موادمخدر دستگیر و 6 دستگاه خودرو سبك و سنگین متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس كشف یك تن و 100 كیلوگرم از این مواد از درون یك دستگاه غلتك و كشف 600 كیلوگرم از زیر 20 تن سیمان را نشان از حرفه ای بودن پلیس فارس و رویكرد اطلاعاتی در كشف مواد عنوان كرد افزود: در كشف محموله یك تن و 100 كیلوگرمی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با پلیس این استان همكاری اطلاعاتی داشتند. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر
سردار گودرزی همچنین از كشف 7 تن مواد طی دو ماه اول سال در این استان خبر داد و گفت: این كشفیات در مقایسه با سال قبل، 69 درصد افزایش داشته كه در این رابطه 2 هزار و 500 نفر دستگیر، 18 باند منهدم و 19 قبضه سلاح جنگی نیز از قاچاقچیان كشف شده است.  
وی در ادامه به تشریح عملكرد اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فارس طی 10 روز گذشته پرداخت و گفت: در این مدت از یك هزار و 25 واحد صنفی بازدید و 749 نفر از اصناف دعوت و مورد تذكر و ارشاد قرار گرفتند. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اجرای طرح ساماندهی باغات مجالس و بازدید از 130 باغ، پلمپ 10 باغ و 32 قهوه خانه، سفره خانه و چایخانه متخلف، كشف 4 هزار و 895 قلم داروی غیرمجاز و اعتیادآور، كشف 294 دستگاه تلفن همراه و یك هزار و 200 عدد وسایل جانبی تلفن همراه را از دیگر اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فارس طی 10 روز گذشته عنوان كرد. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خبری با اشاره به نزدیك شدن ماه مبارك رمضان، بر زنده نگه‌داشتن حرمت این ماه تأکید كرد و گفت: خودداری از خوردن و آشامیدن در ملأعام، رعایت تدابیر ابلاغی پلیس توسط واحدهای صنفی، مشخص كردن جایگاه ویژه برای مراكز مسافربری و درمانی به ‌منظور صرف غذا از انتظارات پلیس از شهروندان و اصناف در این ماه مبارك است.  
وی خاطرنشان كرد: واحدهای صنفی كه تدابیر ابلاغی پلیس را رعایت نكنند تا پایان ماه مبارك رمضان تعلیل می شوند و با افرادی هم كه سابقه دستگیری در سال گذشته در رابطه با روزه خواری در ملأعام را داشته باشند در صورت تكرار، با شدت برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار