کد خبر: ۲۳۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 30 May 2016
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر گفت: امروز مهم‌ترین ابزار جنگ بین قدرت‌ها در دنیا رسانه است و تأثیر رسانه‌ها، تلویزیون، هنرها و شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی اینترنتی و... از سلاح، موشک و بمب اتم بیشتر است.

به گزارش تاباک مازندران، حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری امشب در نشست اهالی رسانه و فعالان رسانه‌های مجازی و روابط عمومی ادارات ضمن بیان تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: زحمت و مشقت‌هایی که امام راحل برای حکومت اسلامی کشیدند بعد از عصر عصمت بی‌نظیر است که نکته قابل توجه آن به ثمر نشستن و نتیجه دادن زحمات این بزرگوار است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر افزود: تمام قدرت استکباری با تمام ابزار سخت و نرم تلاش دارند حکومت اسلامی در جهان نمود پیدا نکند اما نتوانستند جلوی صدور حاکمیت و انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی با بیان اینکه اگر امام خمینی(ره) انقلاب را رسانه‌ای نمی‌کردند و از ابزار رسانه استفاده نمی‌شد، انقلاب را به ثمر نمی‌رسید، افزود: مسؤولیت اصحاب رسانه قلم‌هایی است که در دستان‌شان است که می‌توانند با این قلم در بعد مثبت و یا منفی گام بردارند.

تسخیری تاکید کرد: اگر قلم‌ها لغزش کنند یک ملت را می‌لغزانند و  اصحاب رسانه مسؤولیت بسیار خطیری نزد مردم و ملت‌های جهان دارند و اگر قلم اصحاب رسانه ارشادی شود ملت را به راه راست هدایت می‌کند و می‌تواند مردم را از انحرافات نجات دهد.

وی ادامه داد: امروز مهم‌ترین ابزار جنگ بین قدرت‌ها در دنیا رسانه است و تأثیر رسانه‌ها، تلویزیون، هنرها و شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی اینترنتی و... از سلاح، موشک و بمب اتم بیشتر است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامسر افزود: امروز دنیا، دنیای رسانه، تبلیغ و تبیین است و در مقابل شما امپراطوری خبری دشمنان دنیای اسلام قرار دارد.

وی بیان کرد: راه پیروزی در یک جنگ رسانه‌ای این است که مجموعه و فهرستی از پیام‌های درست، نکات و حقایق واقعی را که مبتنی بر آرمان‌ها و آرزوها است را به مردم منتقل کنند.

تسخیری در پایان گفت: جایگاه رسانه جایگاه رفیعی است که باید تقویت و مدیریت شود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار