رئیس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: ۲۰ نوبت فیلم در سینما هنر و تجربه شیراز اکران می شود.
کد خبر: ۲۳۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 28 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایلنا: مهدی رنجبر با بیان این مطلب گفت: در ادامه برنامه های روزانه نمایش فیلم در سینما هنر و تجربه شیراز که از ساعت ۱۶ آغاز می شود، روزانه سه نوبت نمایش فیلم انجام می پذیرد که طی آن فیلم های دونده زمین(کمال تبریزی)، تابو(خسرو معصومی)، ماهی و گربه(شهرام مکری)، پات (امیر توده روستا)، نیم رخ ها(ایرج کریمی)، خواب تلخ(محسن امیریوسفی)، دو(سهیلا گلستانی)، گاهی(محمدرضا رحمانی)، بدون مرز(امیرحسین عسگری)، برای گونگادین بهشت نیست(غلامرضا نعمت پور) و چهارشنبه (سروش محمدزاده) به روی پرده می رود.

وی برنامه اکران مستندهای روز گروه هنر و تجربه در شیراز هم اشاره کرد و افزود: فردا یکشنبه ساعت ۱۸ فیلم «دینگومارو» ساخته ارزشمند کامران حیدری از فیلمسازان خوش ذوق شهر شیراز اکران می‌شود و در ادامه ۱۱ خرداد نیز از مجموعه مستندهای روز، فیلم «برای گونگادین بهشت نیست» ساعت ۱۸ نمایش داده می شود.

رنجبر فیلم های کوتاه روز سینمای هنر و تجربه شیراز را برشمرد و عنوان کرد: پنجشنبه ۱۳ خرداد جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ فیلم های کوزمک، سنگواره، نگاتیو، خاطرات مخدوش یک دریاچه، شهر آسفالت، پایان نامه، چرا مگس را نباید کشت و عروس مسام در نوبت اکران قرار می گیرد.

وی، ادامه داد: به زودی برنامه های پایانی فصل بهار گروه سینمایی هنر و تجربه در شیراز اعلام می شود و به استقبال اکران تابستانی این سینما خواهیم رفت.

سینما هنر و تجربه شیراز در چهار راه حافظیه، تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار