با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، مجموعه فرهنگی ورزشی امیرالمؤمنین سپاه جهرم با اعتبار 35 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۳۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 28 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:فرمانده سپاه فجر استان فارس بعدازظهر امروز در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی امیرالمؤمنین سپاه جهرم که با حضور امام‌جمعه، فرماندار ویژه این شهرستان، تنی چند از مسؤولان محلی و برخی معتمدان جهرمی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این برای شهر جهرم توفیق است که مکانی به‌نام امیرالمؤمنین برای کار فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده و همگان بدانند تا عنایت خاصه بزرگواران وجود نداشته باشد کار به سرانجام مطلوب نمی‌رسد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور بیان داشت: امروز دنیا آبستن تحولات بزرگ شده و نقش ایران در کانون این تحولات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

وی با توجه به سخنان رهبری در مورد جهاد کبیر در جمع پاسداران اظهار داشت: آنجایی که عدم اطاعت از کفار و استکبار انجام شود جهاد کبیر اتفاق افتاده است و آن زمان که استکبار ناامید شود و بداند شما اهل کوتاه آمدن از حق نیستید در جهاد کبیر نیز به پیروزی رسیده‌اید.

غیب‌پرور افزود: امروز در همان کاخ‌های صدام که روزی علیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کردند عکس‌هایی از امام و رهبری نقش بسته است و این چیزی جز نصرت اللهی و ثمره ایستادگی شما مردم ولایت‌مدار نیست.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، جهرم را شهر دارالمؤمنین و به‌واقع شهیدپرور عنوان کرد و بیان داشت: هنوز از دیار شما که در جنگ تحمیلی یک‌هزار و 200 شهید تقدیم اسلام و ایران کرده‌اید شهید مدافع حرم تشیع می‌شود و این یعنی پای انقلاب اسلامی ایستادن و جوان بابصیرت و انقلابی تحویل ولایت دادن و باید این مکان فرهنگی را به‌جایی تبدیل کنید که انسان‌های تراز انقلاب اسلامی را تحویل نظام اسلامی دهد.

مجتمع فرهنگی ورزشی امیرالمؤمنین جهرم در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و زیربنای 5 هزار مترمربع شامل فضاهای ورزشی، فرهنگی و خوابگاهی با ظرفیت استقرار 120 نفرشب اقامت به همراه رستوران و فضای سبز و پارک برای رفاه حال مردم شهیدپرور جهرم با اعتبار 35 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار