فرمانده انتظامي استان از كشف 415كيلوگرم موادمخدر طي 3 عمليات جداگانه در اين استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 24 May 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس از فعاليت يک شبکه گسترده در امر تهيه موادمخدر از استان هاي جنوبي و انتقال به استان هاي مرکزي کشور مطلع شدند.

وي ادامه داد: ماموران پس از چندماه کار اطلاعاتي مستمر موفق به شناسايي اعضاي باند و خودرو هاي مورد استفاده آنان شده و متوجه شدند يکي از اعضاي باند به يکي از استان هاي جنوبي عزيمت و مقاديري موادمخدر را از قاچاقچيان تحويل و قصددارد با يک دستگاه کاميون تريلي مواد را به استان فارس و سپس به ديگر نقاط کشور انتقال دهد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: پس از استقرار ماموران در مسير تردد اين محموله، کاميون حامل مواد شناسايي و پس از زير نظر قرار دادن خودرو، هنگامي كه تريلر با يك دستگاه خودرو پژو پارس تصادف كرد،‌در بازرسي از آن 350 كيلوگرم ترياك از داخل محفظه تانکر ويژه قير که به صورت بسيار ماهرانه اي جاسازي و تعبيه شده بود كشف و فرد قاچاقچي نيز دستگير شد.

سردار گودرزي افزود: در داراب نيز ماموران انتظامي اين شهرستان در ايستگاه بازرسي قلاتوبه، در بازرسي از يک دستگاه خودرو سمند 46 كيلوگرم ترياک که به صورت ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود کشف و دو قاچاقچي را در اين رابطه دستگير كردند.
وي گفت: ماموران انتظامي شهرستان رستم نيز يك دستگاه كاميون حامل موادمخدر را شناسايي، متوقف و ضمن دستگيري سه قاچاقچي در اين رابطه 19 کيلوگرم حشيش از آنها كشف كردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار