امام‌جمعه اقلید با تأکید بر حفظ استقلال، اقتدار و تکیه‌ بر توان داخلی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پیروزی در مقابل دشمن گفت: ای‌ کاش در مذاکرات هسته‌ای پیش‌شرطی را نمی‌پذیرفتیم.
کد خبر: ۲۳۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 23 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی بعد از ظهر امروز در دیدار مسؤولان شهرستانی، رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و بسیجیان این شهرستان با وی که در راستای ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در سالن شهدای یاد یاران برگزار شد با بزرگداشت سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی به طراحی ماهرانه دشمن و تجهیزات و امکانات آنان در دوران جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: دشمن تصور نمی‌کرد که رزمندگان ایران بتوانند خرمشهر را آزاد کنند.

طالبی با اشاره به سخنان امام که آزادسازی خرمشهر را فتح ارزش‌ها خواند عنوان داشت: پیروزی باشکوه رزمندگان ما در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر لطف و مدد الهی بود که به دست مؤمنان صورت گرفت.

امام‌جمعه اقلید سوم خرداد را روز ایثار و استقامت و مایه سربلندی و افتخار ایران و ایرانی عنوان و بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش اقتصاد مقاومتی در پیشرفت و رشد در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف تصریح کرد: اگر با تکیه‌بر توان و ظرفیت‌های خود اقدام کنیم نتیجه عملی نیز کسب می‌شود.

طالبی بهره‌گیری از دستاوردها و موجودیت خود را عامل پیروزی و غلبه بر دشمن خواند و با اشاره به تلاش‌هایی که در زمینه هسته‌ای و تنها با تکیه‌بر توان، استعداد و ظرفیت‌های داخلی به دست آمد و این علم بومی و قابل‌ دسترسی ما است گفت: ای‌ کاش در مذاکرات هسته‌ای پیش‌شرطی را نمی‌پذیرفتیم.

امام‌جمعه اقلید در پایان سخنان خود اقدام و عمل جدی و مؤثر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را خواستار شد و امید واهی به دشمن را مایه ضرر خواند و خاطرنشان کرد: تنها در سایه استقلال، اقتدار و توان داخلی می‌توانیم بر دشمن پیروز شویم.

در پایان این دیدار عبدالرضا راسخ رئیس اتاق اصناف اقلید که از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس است به خاطره‌گویی از آن دوران پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار