فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از شناسایی و دستگیری متهم پرونده برداشت غیرمجاز از کارت عابر بانک یکی از شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 15 April 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، مصطفی محمدی اظهار داشت: در پرونده‌ای شاکی مدعی شد زمانی که کارت عابربانکش در اختیار همسرش قرار داشته است فردی ناشناس با سوءاستفاده از اعتماد همسر شاکی کارت را از او گرفته و برای انجام تراکنش 80 هزار تومانی کارت را وارد دستگاه خودپرداز می‌‌کند.

وی ادامه داد: متهم سپس به همسر شاکی اعلام می‌کند که کارت را دستگاه اخذ کرده و باید فردا به بانک مراجعه و آن را از مسئولان شعبه دریافت کند.

این مقام انتظامی گفت: زمانی که شاکی به همراه همسرش به بانک مراجعه می‌کند متوجه می‌شوند کارتی در دستگاه موجود نبوده و آن فرد از آنان کلاه‌برداری کرده و کارت آن‌ها را به سرقت برده است.
محمدی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا این شهرستان با بررسی‌های انجام‌ شده متوجه می‌شوند متهم از کارت عابر بانک در شعب مختلف استفاده کرده است، از این‌ رو تصاویر دستگاه‌های عابر بانک اخذ و سرنخی از متهم به‌دست می‌آید.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با توجه به تلاش‌های صورت پذیرفته موقعیت متهم شناسایی و وی دستگیر و روانه زندان می‌شود.

محمدی در این زمینه هشدار داد: افرادی که با اعتماد بی‌جا به این‌گونه افراد کارت و اطلاعات حساب خود را در اختیار آنان قرار می‌دهند همواره باید آگاه باشند که این‌گونه از اعتمادها منجر به چنین عواقبی خواهد شد از این‌ رو باید کاربران خدمات بانکی همواره در نگهداری اطلاعات و کارت‌های بانکی خود اهتمام ورزند تا دست کلاه‌برداران و سارقان از سوءاستفاده از حساب بانکی کوتاه شود.

برچسب ها: عابر بانک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار