فرمانده پیشین سپاه فجر فارس گفت: برخی لباس پیامبر را بر تن دارند ولی در مقابل ولایت‌فقیه ایستاده‌اند.
کد خبر: ۲۳۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 21 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدجعفر اسدی در مراسم دومین سالگرد شهادت عبدالله اسکندری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران پیشین استان فارس که در دفاع از حرم به فیض شهادت رسید در سخنانی اظهار داشت: هرگونه رویداد و اتفاقی که در کشور صورت می‌گیرد برخی از افراد خبیث می‌گویند که ولایت‌فقیه باید این مشکلات را برطرف کند درصورتی‌که وظیفه رئیس‌جمهور، قوه قضائیه و مجلس است که به این‌گونه مسائل رسیدگی کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که به آمریکا نباید اطمینان داشت و در این مورد 2 میلیارد دلار پول مردم را در روز روشن دزدیدند ولی برخی افراد کج‌خیال ککشان هم نمی‌گزد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: آمریکا در میدان‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در حال جنگ با ایران اسلامی است و در این مورد افرادی که نسبت به  توطئه‌های شیطان بزرگ بی‌تفاوت هستند چشم یاری از دشمنان خدا دارند.

اسدی با بیان این‌که تعدادی از منافقان در شیراز در تلاش‌ هستند نام رزمندگان اسلام را به شکل‌های مختلف محو و نابود کنند تصریح کرد: هر فردی در انتخابات اخیر اگر به خاطر رضای خداوند به نماینده‌ای خاص رأی داده است اجرش را خواهد برد و اگر به دلیل دیگر و در راستای تضعیف انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه باشد مقصر است و ضرر خواهد کرد.

وی بیان داشت: مؤمنانی که 37 سال با تمام وجود در صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی در حال مبارزه  بوده‌اند و نیز بعضی‌ها که حتی پول داروی فرزندانشان را نمی‌توانند تأمین کنند، دست از حمایت ولایت و رهبری بر نخواهند داشت، ولی در مقابل عده‌ای فرصت‌طلب برای مقابله با ولایت‌فقیه هزینه‌های بسیاری می‌کنند تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده پیشین سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای حرم مانند شهید عبدالله اسکندری باید برای نسل جوان الگو و راهنما باشند و همگان بدانند افرادی به‌دروغ و از روی کینه نسبت به انقلاب اسلامی با سردادن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران قصد فریب افکار عمومی را دارند.

اسدی با تاکید براینکه آثار تاریخی و فرهنگی مانند تخت جمشید، سند محبت، حیا و شرافت ما ایرانیان است، افزود: در کتیبه‌های تخت جمشید حتی یک تصویر برهنه و خلاف اخلاق مشاهده نمی‌شود که نشان از پاک بودن نیاکان ما دارد و در این راستا بعضی از افراد با خط‌کشی بین حرم اهل بیت(ع) و تخت جمشید و از طرف دیگر با کج‌اندیشی، این استان را هنوز با جشن 2 هزار و 500 ساله می‌بینند که خیالی باطل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار