معاون استاندار مازندران
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه لازمه رفع مشکلات استان برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است، گفت: ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان مازندران وجود دارد.
کد خبر: ۲۳۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسن خیریان‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مازندارن اظهار کرد: شهدا از بزرگ‌ترین سرمایه خویش گذشتند و نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.

مسئول پایگاه مقاومت استانداری مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مسئول سابق بسیج کارمندی استان گفت: تلاش‌های خوبی در این مدت در این حوزه انجام شده است.

وی اضافه کرد: حمید لزگی که مسئولیت جدید بسیج کارمندی سپاه را در اختیار گرفتند و تجارب علمی و عملی خوبی در اختیار دارد، امید است که شاهد تلاش‌های مناسبی در این حوزه باشیم.

خیریان‌پور یادآور شد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نهادهای انقلابی تشکیل بسیج بود که در کشور به فرمان امام راحل شکل گرفت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بسیج با فعالیت در همه اقشار مختلف کشور توانست سهم بسیار مناسب در انتقال فرهنگ‌ انقلاب اسلامی ایران داشته باشد و در این راه موفق بود.

 مسؤول پایگاه مقاومت استانداری مازندران با اشاره به حضور قدرتمند بسیج در اقصی نقاط جهان، یادآور شد: انقلاب اسلامی با تکیه بر نیروی اسلام و بسیجیان و مقابله با قدرت‌های بزرگ منطقه زمینه اعتماد به نفس را در بین ملت‌های جهان ایجاد کند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران تاکید کرد: امروز در کشور به این نتیجه رسیدم که باید روی پای خودمان بایستیم و در اقصی نقاط جهان اهداف انقلاب اسلامی را پیگیری کنیم.

این مسؤول یادآور شد: در سال جاری که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شد، همه آحاد مردم با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعل با ابتکار و استفاده از ظرفیت استانی برای تحقق شعار سال گام‌های بلندتری بردارند.

وی با اعلام اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان شکل گرفت، افزود: برای موفقیت در اجرای اقتصاد مقاومتی ظرفیت استان به خوبی شناسایی و راهکار عملیاتی مناسب برای اقدام و عمل اتخاذ شود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به قابلیت‌های مناسب مازندران در حوزه‌های زیرساختی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: وجود سه فرودگاه فعال، سه بندر، داشتن آب‌های سطحی و زیرزمینی،  قابلیت‌های بخش کشاورزی، همجواری با کشورهای آسیایی میانه و از طرفی داشتن پیشینه تاریخی، مذهبی و عمیق فرهنگی و داشتن نیروهای بالنده و توانمند می‎تواند کمک کار در توسعه استان شود.

وی با اشاره به اینکه لازمه رفع مشکلات استان برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است،گفت: ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان مازندران وجود دارد.

خیریان‌پور با اعلام اینکه برون‌سپاری در حوزه اداری استان باید به صورت مناسب و جدی انجام شود، گفت: عدم برون‌سپاری از آسیب‌های جدی بخش اداری است که در استان باید انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار