جام جهانی کشتی فرنگی
بنا از حضور در شیراز لذت می برد و روحیه ملی پوشان در شیراز ارتقا یافته است/زیرساخت های مخابرات و اینترنت مسابقات مهیاست/روسیه برای قهرمانی به میدان می رود/قهرمانی سخت است/باید جام را در ایران نگه داریم
کد خبر: ۲۳۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 16 May 2016
رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور 8 تیم برتر جهان روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار می‌شود.تیم ملی کشتی فرنگی ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های آذربایجان،ترکیه و اوکراین هم گروه است و در گروه A نیز تیم‌های روسیه،بلاروس،آلمان و قزاقستان قرار دارند.

به گزارش تابناک فارس:محمد بنا که گفته بود بعد از جام جهانی از تیم ملی می رود حالا آن حرف ها را ناشی از عصبانیت دانسته و گفته که تا المپیک کنار تیم ملی می ماند.

بنا از حضور در شیراز لذت می برد و روحیه ملی پوشان در شیراز ارتقا یافته است
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با دبیر فدراسیون کشتی داشتیم، قرار شد شرایط مدنظر فراهم شود. مشکلی نیست و ان‌شاءالله تا المپیک کنار تیم ملی خواهم ماند و امیدوارم بعد از المپیک هم این همکاری تدوام داشته باشد.
بنا با اشاره به اینکه همیشه مسئولان عنوان می‌کنند که اگر تیم در رقابت‌های جهانی یا المپیک مقام قهرمانی کسب کند به آنها هدیه‌ای خواهند داد، گفت: من اعتقاد دارم آن هدیه‌ای که مسئولان می‌خواهند بعد از قهرمانی بدهند الآن در اختیار تیم قرار دهند تا شرایط مطلوبی را برای کشتی‌گیران فراهم کنند.
او شرایط موجود در خانه کشتی را مطلوب ندانست و گفت: بعد از چهار پنج ماه، عوض شدن محیط و برگزاری اردو در شیراز خوشبختانه از نظر روحی نشاط خاصی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده است.
بنا با قدردانی از استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات کشتی استان فارس، گفت: میزبانی خوب شیرازی‌ها، روحیه‌ای مضاعف برای کشتی‌گیران ایجاد کرده است، از نظر ما دیده شدن زحمت بچه‌ها و حضور استاندار و مسئولان ورزش استان فارس در یک ضیافت شام، به لحاظ روحی تاثیر بسیار مطلوبی دارد.
وی با بیان اینکه طی 30 سال گذشته به شیراز سفر نکرده بود، گفت: من با تمام وجود از شیراز لذت می‌برم، از میهمان‌نوازی و میزبانی بسیار خوب مردم و مسئولان شیراز لذت می‌برم و قدردان همه هستم و امیدوارم جام قهرمانی را به زیبایی تمام تصاحب کرده و به میزبانان خوبمان هدیه کنیم.

زیرساخت های مخابرات و اینترنت مسابقات مهیاست
مدیر مخابرات شهرستان شیراز گفت: زیرساخت اینترنتی و مخابراتی مناسب برای پوشش خبری و رسانه‌ای رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی 2016 شیراز فراهم شده است.
مدیر مخابرات شهرستان شیراز اضافه کرد: برای روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه و در مدت برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، 30 متر پهنای باند در محل برگزاری این مسابقات(‌ورزشگاه شهید دستغیب شیراز) ایجاد شده است.

روسیه برای قهرمانی به میدان می رود
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روسیه روز یکشنبه گفت: در جام جهانی کشتی فرنگی در شهر شیراز ایران به دنبال قهرمانی هستیم.«گوگی کوگیاشویلی»  گفت: در این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با ترکیبی متوازن حضور خواهیم داشت و «رومن ولاسوف» قهرمان المپیک لندن نیز به عنوان کاپیتان همراه ما خواهد بود.

قهرمانی سخت است
فرنگی‌کار وزن ۹۸ کیلوگرم کشورمان گفت: با رفع مصدومیت قبلی، تقریبا شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی دارم.
دارنده مدال طلای المپیک لندن خاطرنشان کرد: مسابقات امسال قطعا در سطح بالایی برگزار می‌شود و تیم ایران نیز قصد دارد بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.
رضایی ادامه داد: باید در شیراز جام قهرمانی از آن تیم ایران شود تا بتوانیم بار دیگر ثابت کنیم که برترین تیم دنیا هستیم، البته قهرمان شدن به این سادگی‌ها نیست و نباید تیم‌های دیگر را دست کم بگیریم.

باید جام را در ایران نگه داریم
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به میزبانی ایران در جام جهانی و انتظارات مردم و مسئولان باید جام قهرمانی را در ایران نگه داریم.
وی ادامه داد: اگر می‌توانستیم از مهره‌های جوان‌تری استفاده می‌کردیم، اما با توجه به حساسیت میزبانی از تمام داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم.اسماعیل‌نژاد تصریح کرد: بعد از مدت‌ها از خانه کشتی خارج شدیم و میهمان مردم خونگرم شیراز هستیم که سنگ‌تمام گذاشتند.
برچسب ها: جام جهانی ، کشتی ، فرنگی ، شیراز ، بنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
United States
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
خدا پشت و پناهتان باشد دعای ما بدرقه راه شماست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار