مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: کتاب‌های زیادی در خصوص دفاع مقدس چاپ شده اما هنوز ناگفته‌های زیادی وجود دارد که باید با همکاری تمام اداره‌ها و سازمان‌ها، جمع‌آوری شود.
کد خبر: ۲۳۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 16 May 2016
تابناک فارس به قل از ایسنا: سردار خداداد ابراهیمی در جلسه ستاد اجرایی سی‌ و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: به این مناسبت زنگ مقاومت در مدارس شیراز نواخته خواهد شد.

علی حیدری معاون فرماندار شیراز نیز با بیان اینکه جا دارد نویسندگان و جامعه فرهنگی به این حماسه بزرگ بیشتر بپردازند، گفت: باید با طراحی یک برنامه منظم سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر را سال‌به‌سال باشکوه‌تر برگزار شود.

سیدمحمدعلی علوی نماینده اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با اشاره به اینکه رسانه‌ها آمادگی دارند تا برای سوم خرداد حماسه‌ای دیگر بیافرینند، افزود: کانون‌های مساجد، موسسات قرآنی و همچنین موسسات فرهنگی و هنری در این زمینه نیز فعال خواهند بود و به این موضوع خواهند پرداخت.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه سوم خرداد خبر داد و گفت: برای چاپ کتاب در خصوص این روز نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آمادگی دارد که یاری‌رسان سایر سازمان‌ها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار