امسال بیش از ۶۷۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان واگذار شده است.
کد خبر: ۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۰ 02 February 2015

سرهنگ عبدالله آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه سپاه لامرد در بحث اقتصاد مقاومتی برای 70 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است اظهار داشت: امسال بیش از 676 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش‌های احداث گلخانه‌های داربستی، پرورش بلدرچین، شترمرغ، پرورش گاوهای شیری و گوشتی، پرورش قارچ به متقاضیان واگذارشده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان لامرد در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی رتبه نخست در بین شهرستان‌های استان دارد.

فرمانده سپاه لامرد اظهار داشت: امسال بیش از 1500 دانش‌آموز، دانشجو و طلبه شهرستان در قالب 4 هزار و 750 نفر روز اردوی جهادی به 110 روستا اعزام‌شده‌اند.

وی گفت: سپاه لامرد در طول 3 سال گذشته 7 سالن ورزشی بااعتبار بیش از یک میلیارد تومان احداث و راه‌اندازی کرده است و در این زمینه جزء سه ناحیه نخست استان است.

سرهنگ آزاد در مورد اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان لامرد نیز اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 3 پروژه محرومیت‌زدایی با هزینه‌ای بیش از 43 میلیون تومان در این شهرستان اجراشده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه لامرد عنوان کرد: در راستای فعالیت‌های فرهنگی همه ساله ده‌ها برنامه فرهنگی، نشست‌های روشنگری و اردوهای آموزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر نشست‌های روشنگری در جوانان افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 11 نشست روشنگری با موضوع‌های مختلف ازجمله آسیب‌های ماهواره، بشقاب‌های سمی و غیره با حضور سخنرانان کشوری در سطح شهرستان برگزار شده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه لامرد بابیان اینکه در حاشیه این نشست‌ها نمایشگاه‌های مختلف در مورد حجاب و عفاف و ماهواره برگزار شد تصریح کرد: خروجی این نشست‌ها و نمایشگاه‌ها نیز تحویل اختیاری 150 دستگاه ماهواره توسط مردم این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: 17 بهمن امسال دانش‌آموزان دختر شهرستان در قالب 4 کاروان به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.

سرهنگ آزاد اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 21 یادواره شهدا با حضور سخنرانان و مداحان استانی و کشوری توسط سپاه در لامرد برگزار شده و در نیمه اول اسفندماه نیز یادواره شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه لامرد در مورد برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه غربت حدیث فاطمه (س) در این شهرستان گفت: مکان برگزاری این نمایشگاه تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه همکاری در تدوین و چاپ کتاب‌های مختلف ازجمله وصیت‌نامه شهدا از دیگر فعالیت‌های فرهنگی سپاه است از تشکیل ستاد تجلیل از رزمندگان در شهرستان لامرد خبر داد و افزود: این ستاد به‌منظور تجلیل از تلاشگران هشت سال دفاع مقدس تشکیل‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار