مدیران دستگاههای اجرایی استان فارس صبح امروز یکشنبه در سالگرد آغاز طلیعه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهر شیراز با اهدای شاخه گل یکبار دیگر با ارمانهای والای شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰ 02 February 2015
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی سید محمد احمدی استاندار فارس به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی با حضور گسترده ،پرشور و انقلابی در محل گلزار شهدا حاضر شده و با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل بر استمرار راه شهدا هم پیمان شدند.

در این آیین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و شهدای عرصه های مختلف نظام ایران اسلامی ، اقتدار امروز ملت ایران اسلامی در انظار جهانیان را نشات گرفته از خون پاک و راه استوار و خدایی شهیدان برشمرد .

رجبعلی راهی با اشاره به اینکه امروز هرچه ما داریم مدیون خون شهداست خواستار صیانت هر چه بیشتر از این ارزشهای والای انسانی بدست آمده از قبل خون پاک شهدا شد.

وی آغاز دهه جشنهای انقلاب اسلامی از گلزار شهدا را دارای پیام های مختلفی دانست و اظهار داشت : اولین پیام این حرکت ارزشمند این هست که ملت رشید ایران با وجود تنگناها و مشکلات پیش رو همچنان پای ارمانهای والای انقلاب اسلامی استوار ایستاده اند.

راهی دیگر پیام های این حضور و آغاز جشن های انقلاب از گلزار شهدا را نشانگر ایستادگی توام با امیدواری ملت ایران اسلامی برغم توطئه دشمنان که بدنبال یاس و ناامیدی با فشارها و تحریم هستند و همچنین وفاداری مسوولان جامعه نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وراه وآرمانهای والای شهیدان دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار