امام جمعه بافق گفت: براي حمايت از توليد كنندگان داخلي و تحقق اقتصاد مقاومتي بايد با قاچاق كالا به شدت مبارزه شود.
کد خبر: ۲۲۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 09 May 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سيدجواد سليماني  در ديدار جمعي از اصناف و توليد كنندگان بافقي اظهار كرد: پديده قاچاق كالا يكي از مشكلاتي است كه در راستاي ممانعت از تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور وجود دارد.

امام جمعه بافق با تاكيد بر اهميت تشديد مبارزه با قاچاق كالا در كشور، گفت: افزايش قاچاق كالا ضربه سنگيني به توليد كشور زده و در نتيجه تعطيلي برخي از واحدهاي صنعتي- توليدي و به ويژه بيكاري را رقم زده است.
سليماني به بيانات مقام معظم رهبري در ارتباط با اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل اشاره كرد و گفت: چنانچه روند قاچاق كالا همچنان ادامه يابد تعداد ديگري از كارخانه ها تعطيل و بر شمار بيكاران افزوده خواهد شد.
وي، شهر بافق را بر سر دو راه مواصلاتي كرمان اعلام و بيان كرد: قاچاقچيان اين راه ها را به نوعي فرعي و براي خودشان امن مي دانند و در اين محورها اقدام به جابجايي كالا قاچاق و مبادله آن مي كنند.
سليماني از نيروي انتظامي خواست كه راه هاي ارتباطي بافق به كرمان و شهرستانهاي تابع آن را به دقت تحت كنترل داشته باشند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود ماه مبارك شعبان را ماه نبي مكرم اسلام خواند و افزود: بسياري از مردم اين ماه را زمينه‌ ي آماده شدن براي ورود به ماه مبارك رمضان مي‌دانند به همين دليل مسئولان هم بايد از ظرفيت اين ماه در راستاي پيشرفت فرهنگي و ديني جامعه استفاده كنند.
امام جمعه بافق به ايام پر خير و بركت ولادت امام حسين(ع) و امام سجاد(ع)اشاره كرد و گفت: روز ميلاد امام حسين(ع) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاري شده و اين موضوع نشان‌دهنده جايگاه ويژه پاسداران است.
سليماني خاطرنشان كرد: يكي از مهمترين ويژگي‌هاي پاسداران اين است كه كمر همت براي پيشبرد اهداف انقلاب بسته‌اند و به پاسداري از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي ايران مشغول هستند.
وي با تاكيد بر اينكه دشمنان اسلام هميشه و در همه حالتي سعي بر دسيسه براي نابودي نظام اسلامي ايران دارند، گفت: تاكنون دشمنان اسلام تلاش‌هاي زيادي براي رخنه به داخل نظام كرده‌اند كه پاسداران نقش بسيار مهمي در راستاي ناكام كردن دشمنان داشته‌اند.
شهر بافق از دو محور كوهبنان - پاپدانا به زرند كرمان و از محور معروف نوق هم به اين شهرستان استان كرمان ارتباط دارد.
بافق از جاده نوق به كرمان 240 كيلو متر و از محور كوهبنان و پابدانا 300 كيلو متر با مركز استان كرمان فاصله دارد.
قاچاقچيان مواد مخدر نيز اين دو محور را براي ترانزيت انواع مواد مخدر انتخاب كردند ولي عمدتا در دام پليس بافق گرفتار مي ايند.
بافق با جمعيتي بالغ بر 40 هزار نفر در فاصله 110 كيلو متري شهر يزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار