مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان یزد با بیان اینکه یزد از گزند واردات بی رویه لوازم آرایش در امان نیست، گفت: متاسفانه شهر دارالعباده یزد نیز از این گزند محفوظ نمانده است و مسئولان در این راستای با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها می‌توانند از نفوذ و خسارت فرهنگی بکاهند.
کد خبر: ۲۲۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 08 May 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید مهدی صدر الساداتی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مصرف کالای خارجی به ویژه واردات چند صد میلیارد تومانی لوازم آرایشی به کشور بیان داشت: وارد میلیاردها دلار اینگونه کالاها نه تنها به اقتصاد داخلی ضربه می زند؛ بلکه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی نیز است.

حجت الاسلام سید مهدی صدر الساداتی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی و اشتغال اکثر مردم ورود شرکت های لوازم آرایشی به ایران به مصلحت نیست و دولت در قبال آن مسئول است.


وی با بیان اینکه هجوم لوازم آرایشی با قیمت ارزان از توطئه های دشمنان برای استحاله فرهنگی و عقیدتی بانوان جامعه ما افزود: امروزه دنیای شیطانی استکبار با استحاله فرهنگی زنان مسلمان، در صدد گرفتن هویت شخصیتی آنان است و می خواهد در جای جای زندگی ما حضور خود را داشته باشد تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.


صدر الساداتی در ادامه  با اشاره به اینکه ما امروز شاهد هستیم دختران در سنین پایین از این وسایل استفاده می کنند، گفت: این موارد نیازمند فرهنگ‌سازی است و هر چه در اختیار قرار می‌گیرد، ابتدا باید فرهنگ استفاده از آن در جامعه نهادینه شود در غیر این‌صورت این ابزار به وسیله‌ای برای تحقق اهداف دشمنان اسلام تبدیل می‌شود.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه شهر دارالعباده یزد نیز از این گزند محفوظ نمانده است و مسئولان در این راستای با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و هوشیار ساختن جوانان می‌تواند از نفوذ و خسارت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بکاهد.

دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار