روشنک عجمیان - بازیگر سریال «شهر من شیراز» - معتقد است: این مجموعه علیرغم اینکه به خوبی به مسائل مرتبط با خانم‌ها می‌پردازد اما کار فمینیستی نیست.
کد خبر: ۲۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 13 April 2015

تابناک فارس به نقل از ایسنا: این بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی در گفت‌و‌گویی خاطرنشان کرد: «شهر من شیراز» کار نو و متفاوتی درباره‌ی خانم‌هاست که در آن رفاقت خانم‌ها واقعی طراحی شده است. در واقع نمی‌توان گفت، این کار فمینیستی است اما در آن به خوبی به مسائل مرتبط با خانم‌ها پرداخته شده است.

بازیگر نقش بهاره در سریال جدید «شهر من شیراز» که مجموعه‌اش این شب‌ها از شبکه دو به روی آنتن می‌رود، با اشاره به داستان کلی این سریال توضیح داد: «شهر من شیراز» درباره‌ی چهار خانم است که از دوران کودکی با هم دوست هستند و این دوستی در بزرگسالی نیز ادامه پیدا می‌کند. زمینه اصلی «شهر من شیراز» دوستی و رفاقت بین خانم‌هاست، موضوعی که در سریال‌ها به آن کم یا بد پرداخته شده است اما در این سریال این طور نیست.

وی تاکید کرد: رفاقت خانم‌ها در سریال «شهر من شیراز» واقعی است و آنها حتی زمانی که با همسرانشان صحبت می‌کنند، می‌گویند ما مثل خواهریم و چرا نباید در سختی‌های زندگی به یکدیگر کمک کنیم.

بازیگر سریال‌های «کوچه اقاقیا»، «راه در رو»، «مرد هزار چهره» و «جایزه بزرگ» در توضیح بیشتر نقشش در سریال جدید شبکه دو گفت: در «شهر من شیراز» نقش بهاره را بازی می‌­کنم. این کاراکتر خانمی شوخ است که زندگی موفقی دارد و در انتظار تولد فرزندش به سر می‌برد.

او همچنین درباره پذیرش نقش بهاره در سریال «شهر من شیراز» بیان کرد: علت اصلی همکاری‌ام با این مجموعه کیفیت خوب فیلمنامه بود. آقای محلوجیان در نگارش این سریال بسیار موفق بوده و پایان قصه هم به‌ گونه‌ای است که خللی در زمینه اصلی داستان ایجاد نمی‌کند.

شهر من شیراز

روشنک عجمیان در پایان گفت‌و‌گوی خود گفت: خوشبختانه سریال «شهر من شیراز» از گروه خوبی برخوردار بود و کار با حوصله پیش می‌رفت و ما علاوه بر دورخوانی، تغییر دیالوگ هم داشتیم و تلاش می‌کردیم دیالوگ‌ها را برای خود کنیم.

به گزارش ایسنا، سریال «شهرمن شیراز» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که پخش آن از 22 فروردین ماه هرشب ساعت 23 آغاز شده است.

زیبا بروفه، مهدی امینی‌خواه، پرستو صالحی، حسن جوهرچی، روشنک عجمیان، رامیتن خداپناهی، حدیث فولادوند، فلامک جنیدی، رامین ناصر نصیر، زهرا سعیدی، جمشید جهان زاده، فریده دریامج، پروین ملکی، محمد برسوزیان و کلارا کرونا - هنرمند ایتالیایی - در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شهر من شیراز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار