نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی گفت: من از مسئولین درخواست می کنم مردم کشورمان را خوب شناخته و نیازهای آنان را درک کنند.
کد خبر: ۲۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 12 April 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان؛نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم باید با صمیمیت و وحدت گام برداشت، گفت: من از مسئولین درخواست می کنم مردم کشورمان را خوب شناخته و نیازهای آنان را درک کنند، این همدلی و همزبانی بهتر و زیباتر در جامعه شکل می گیرد زیرا مردم هم اگر صادقانه با آنان گفتگو شود، با دولت همراهی و همزبانی خواهند کرد.

الیاس طاهری، نماینده مردم اقلید و سرحد چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال های گذشته بر روی مسائل اقتصادی تاکیدات فراوان داشتند و شعار امسال در راستای همین منویات رهبری است،گفت: برای تحقق شعار سال های گذشته می بایست دولت و ملت به همدلی و همزبانی مشترک رسیده تا اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به خاطر هجمه های که از خارج از کشور بر دولت و جامعه وارد شده است، شعار امسال را انتخاب برگزیده اند، اظهار داشت: قاعدتا پاسخ گویی به این مشکلات با این اتحاد و همدلی میسر است و دولت با شناخت خوب از ملت و مردم عزیزمان نیز با پشتیبانی از دولت را در برنامه ها و خدمت رسانی مسئولین و دلسوزان نظام همیاری خواهند کرد.


برچسب ها: نماینده مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار