دبير ستاد ديدار با پدران آسماني استان يزد از برگزاري اين مراسم معنوي در تمامي مناطق و شهرستان هاي تابعه خبر داد .
کد خبر: ۲۱۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 21 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، عبدالكريم لك گفت: اين مراسم معنوي به مناسبت ولادت با سعادت مولاي متقيان حضرت علي(ع) و روز پدر در در قالب جشن و گلباران و عطرافشاني قبور مطهر شهدا در يزد و شهرستانهاي تابعه برگزار مي شود.
وي اضافه كرد: مراسم جشن ولادت مولي الموحدين حضرت علي(ع) با حضور قشرهاي مختلف مردم ولايتمدار و بخصوص فرزندان معزز شهدا چهارشنبه شنبه با همكاري دستگاه هاي مختلف فرهنگي در سالن وحدت برگزار شد.
لك تاكيد كرد: حضور فرزندان شهدا به عنوان مجري اين مراسم بر تربت پاك شهداي هشت سال دفاع مقدس و تجديد عهد و پيمان با پدران اسماني خود و ترويج فرهنگ غني ايثار و شهادت در جامعه از اهداف اين برنامه مي باشد.
اين مسئول تصريح كرد: 13 رجب كه به نام پدر نامگذاري شده است فرصت مغتنمي براي تجليل از شهداي والامقامي است كه در راه حفظ ارزشهاي اسلامي دست از خانواده و فرزندان خود شستند و رهسپار نبرد حق عليه باطل شدند.
دبير استاني ستاد ديدار با پدران آسماني با اشاره به گلباران و عطرافشاني قبور مطهر شهدا در روز پنجشنبه دوم ارديبهشت از عموم مردم شهيد پرور استان به ويژه خاندان مكرم شهدا و ايثارگران براي شركت در اين برنامه دعوت كرد.
لك گفت: استان يزد سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار