سپاه فجر فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پروژه‌ سپاه‌هراسی و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیری سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب است.
کد خبر: ۲۱۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 20 April 2016
در بیانیه سپاه فجر فارس که به‌مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد، آمده است: دوم اردیبهشت‌ماه هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و سربلندی را بیش‌ از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

در این بیانیه اضافه شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که هم‌پای انقلاب متولد و مسئولیت‌های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر عهده‌دار شد و در این راستا کارنامه درخشان، بی‌نظیر و آموزنده‌ای در تاریخ پرافتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.

در این بیانیه تصریح شده است: مردمی بودن، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری انقلابی، خلوص معنوی و بصیرت از برجسته‌ترین شاخص‌های سپاه و ویژگی‌های پاسداران انقلاب است.

در بیانیه سپاه فجر استان فارس خاطرنشان شده است: تردیدی نیست، پروژه‌ سپاه‌هراسی و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی که در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای و اعمال تحریم‌های گوناگون علیه این نهاد ارزشی و توانمندی‌های انسانی و راهبردی آن صورت می‌گیرد ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیری سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب و رفع نیازهای حیاتی جامعه و ملت ایران و سربلندی در مقابل نقشه‌های شیطانی و توطئه‌های ضدایرانی و ضدانقلابی آنان است.

در این بیانیه آمده است: به‌راستی سپاهیان، هرگز صراط مستقیم خود را فراموش نمی‌کنند و در هیاهوی زندگی هیچ‌گاه مسیر رو به کمال را گم نخواهند کرد زیرا این نهاد به‌خوبی می‌داند که پاسداری به ایمان و عمل، ولایت، اطاعت، تعهد و تقواست.

سپاه فجر استان فارس در ادامه این بیانیه با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تبریک این روز به عموم پاسداران سلحشور و دلاور انقلاب اسلامی، بیان کرده است: آمادگی لازم در راستای نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه‌های مهم اقتصادی و فرهنگی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را داریم و از خداوند متعال توفیق عزت و سربلندی برای ملت شریف و بصیر ایران در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و آرزوی طول عمر با برکت برای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز مسئلت می‌‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار