خونه به خونه‎ای که تا اسفندماه بخت مسلم صعود بود از زمان آمدن درخشان تابحال 5 بازی در حسرت برد را انجام داده است که هر بازی آب سردی بر پیکره ورزش مازندران است.
کد خبر: ۲۱۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 18 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، امروز درحالی هفته سی و چهارم لیگ دست اول فوتبال کشور در مناطق مختلف کشور برگزار شد که چشم فوتبالدوستان مازندرانی به ویژه اهالی بابل و قائمشهر به ورزشگاه هفتم بابل و ورزشگاه شهر تبریز بود تا ببینند از رهگذر بازیهای امروز آیا امیدها برای شنیدن سوت لیگ برتر در مازندران پررنگ می‎شود یا خیر؟

در بازیهای همزمان از ساعت 16و 45 دقیقه تیم خونه بهخونه بابل بخت اول ماه‎های اخیر مازندران برای صعود به لیگ برتر در بازی خانگی و در حضور تماشاگران پرشور خود میزبان پیکان صدرنشین بود که در یک بازی کم فروغ در نهایت به نتیجهای بهتر از تساوی دست نیافت.

نماینده بابل که امروز از حمایت تماشاگران بابلی، ساروی، نوشهری و حتی قائمشهر دیگر شهرهای مازندران برخوردار بود باز هم مطابق روال هفتههای گذشته، دست خود را از 3 امتیاز بازی کوتاه دید تا در روزی که ماشین سازی و فجر سپاسی دیگر رقبای صدر جدول به سه امتیاز شیرین دست یافتند، نمایندگان استان به یک تساوی و یک شکست رضایت داده باشند.

نساجی قائمشهر نیز که بردن در بازی امروزش برای صعود خونه به خونه نیز مهم بود در دیداری خارج از خانه و در یک بازی کم افت وخیز نهایتا با گل دقیقه نود آذریها از روی نقطه پنالتی زمین را بدون امتیاز ترک کرد.

در پایان بازیهای این هفته نماینده بابل با 54 امتیاز و یک رده نزول به رتبه پنجم رسید و نساجی نیز با 48 امتیاز در رده هشتم باقی ماند، پیکان با تک امتیاز بازی امروز خود توانشت با 62 امتیاز صدرنشینی خود را در فاصله 4 هفته به پایان بازیها اندکی تثبیت کند.

نکته مهم در این روزها امیدهایی است که در دلهای فوتبالدوستان مازندرانی برای میزبانی از لیگ برتر فوتبال زنده شده است اما خونه به خونه‎ای که تا اسفندماه بخت مسلم صعود بود از زمان آمدن درخشان تابحال 5 بازی در حسرت برد را انجام داده است که هر بازی آب سردی بر پیکره ورزش مازندران است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار