مشاور نهاد ریاست جمهوری:
به گزارش تابناک سمنان،مشاور نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برجام، فرصتی بی نظیر برای ملت و دولت ایران مهیا کرد، گفت: تیم هسته ای در مذاکرات عقلانیت را بر فضا حاکم کرد.
کد خبر: ۲۱۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 18 April 2016
محمدرضا صالحی شامگاه چهارشنبه در خلال همایش حماسه حضور در دیدار یار، در سالن فرهنگسرای باران شهر سرخه، ضمن اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای برجام برای مردم، ابراز داشت: با درایت دولت تدبیر و امید دستاوردهای بزرگ و بی نظیری نصیب ملت شریف ایران شده که یکی از این دستاوردهای مهم به فرجام رساندن برجام است.

وی افزود: دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای عقلانیت را بر مذاکرات حکم فرما کرده و در مقابل شش قدرت دنیا به گونه ای از دیپلماسی بهره بردند که طرف مقابل از موضع ۱۰ ساله خود صرف نظر کرد.

غرب موضع خود را با درایت نظام تغییر داد

مدیرکل پیگیری معاونت ریاست جمهوریگفت: مسیر مذاکرات با درایت نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه ای پیش رفت که طرف غربی به ناچار اذعان داشتند ایران اسلامی نه به دنبال ساخت سلاح هسته ای و نه به دنبال جنگ طلبی است.

صالحی با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری و درایت تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: نظام اسلامی ایران با عقلانیت، درایت و همفکری توانست از حق مسلم ملت خود دفاع کرده و برجا را به فرجام برساند.

وی افزود: برجام مقوله ای است که شاید در نظر برخی مورد اعتراض واقع شود اما در آینده برکات بسیار فراوانی خواهد داشت.

استقبال از ریاست جمهور وظیفه همه ما است

امام جمعه موقت شهر سرخه نیز در این همایش، ضمن اشاره به سفر صبح فردای ریاست جمهوری به سمنان، گفت: همه باید استقبال پرشور و بی نظیر از فرزند برومند این شهرستان را وظیفه خود بدانیم و با تمام توان در مراسم استقبال آماده شویم.

حجت الاسلام نظنزی با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به سمنان با سایر سفرهای استانی تفاوت دارد، ابراز داشت: استان سمنان زادگاه رئیس دولت یازدهم است و در واقع روحانی میزبان این سفر محسوب می شود به این دلیل نگاه تمام رسانه های داخلی و خارجی به این سفر خواهد بود.

رضا کرمی فرماندار شهرستان سرخه نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه شهرستان سرخه به طور کامل و با شور و نشاط وصف ناشدنی آماده استقبال از فرزند برومند دیار خود است، گفت: تمامی امکانات برای سهولت حضور مردم شهرستان در مرکز استان در روز سه شنبه فراهم شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار