نماینده مردم شهرستان‌های سروستان،خرامه و کوار؛با تاکید بر عملیاتی شدن آبرسانی به شهرستان خرامه از سددرودزن اظهار داشت: چاه‌های آب این منطقه شور و تلخ شده و انتقال آب از سد درودزن که در 100 کیلومتری غرب خرامه قرار دارد، ضروری است.
کد خبر: ۲۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 11 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم؛داریوش اسماعیلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای این طرح در دستور کار مناقصه قرار گرفته و تسریع در اجرای این طرح سبب رفاه بیشتر مردم شهرستان خرامهمی‌شود.

اسماعیلی افزود: تسریع در اجرای این طرح نیازهمند همدلی و همراهی مسئولان و متولیان مربوطه آب است که درخواست ما نیز تحقق به موقع آن است.

نماینده مردم شهرستان‌های سروستان،خرامه و کوار به اجرای طرح ساخت جاده ارتباطی شهرستان خرامه به شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و گفت: شهرستان نی‌ریز در 100 کیلومتری شرق خرامه قرار دارد و جاده ارتباطی آن مسدود بوده است.

عضو مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: تمام مقدمات اجرای این طرح انجام شده و با همکاری ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی آغاز شده که انتظار داریم با همکاری مسئولان به سرانجام برسد.

اسماعیلی گفت: اتصال شهرستان خرامه به شهرستان‌ نی‌ریز از مطالبه اولویت‌دار مردم است و همواره در بررسی مسائل و مشکلات خواستار تسریع در اجرای این طرح هستند.

برچسب ها: سد درودزن ، آبرسانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار