تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به جایگاه صدا و سیما در ترویج فرهنگ اسلامی، گفت: به حمدالله همواره حرکت صدا و سیما به سمت کمال و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بوده است.
کد خبر: ۲۱۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 11 April 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) در دیدار با مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز فارس امروز (23فروردین) با اشاره به نام گذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری گفت: نیاز است کارگروهی متشکل از مسئولان، مدیران و صاحب نظران حوزه و دانشگاه انجام شود تا به طور برنامه ریزی شده و هر دستگاهی بداند برای تحقق شعار سال در استان چه وظیفه ای دارد.

نماینده و منتخب اول مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حفظ وحدت اقشار جامعه، اضافه کرد: با برنامه ریزی، این وحدت و صمیمیتی که در میان اقشار جامعه وجود دارد، باید حفظ و گسترش پیدا کند.

آیت الله دستغیب با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات و تمامی صحنه ها بسیار مهم است و باید این همدلی و همزبانی استمرار داشته باشد.

وی افزود: مسئله انتخابات یک امتحان بزرگ است و نیاز به این است تا با تدبیر و درایت از امور تفرقه انگیز احتراز شود و همگی متذکر یکدیگر باشیم.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهم السلام) با اشاره به جایگاه صدا و سیما در ترویج فرهنگ اسلامی نیز اظهار داشت: به حمدالله همواره حرکت صدا و سیما به سمت کمال و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بوده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری موفقیت های حاصل شده در صداو سیمای مرکز فارس را نتیجه مدیریت متین و قاطع همراه با برنامه ریزی در سال های اخیر دانست و افزود: در برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس توجه به اولویت هایی که مد نظر مقام معظم رهبری است مشاهده می شود.

وی توجه و تمرکز صدا و سیما به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام)، را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار