زمانی که برخی حین سخنرانی احمدی نژاد کف و سوت می‎زدند یک نفر پیدا نشد، نفس مراسم گرامیداشت سالگرد شهید و ضرورت حرمت نگه داشتن این مراسم معنوی را گوشزد کند!
کد خبر: ۲۰۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 07 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمود احمدی‎نژاد عصر امروز در سخنرانی خود به مناسبت گرامی‎داشت شهدای مدافع حرم آمل به ایراد سخنرانی 50 دقیقه‎ای اغلب در مورد ویژگی‎های انسانها و وجه تمایز خوی انسانی و خوی حیوانی به عنوان صفت غالب نوع بشر پرداخت.

رئیس جمهور سابق کشور در سخنانی که به شدت تلاش کرد تا نامی از امریکا نبرد، با این وجود نسبت به تلاشهای آمریکا برای سلطه بر جهان، استفاده از قوه استسمار و زور برای جلوگیری از رشد کشورهای ضعیف و دست بردن آنها در جیب ملل جهان سوم سخن گفت اما در مصلای مملو از جمعیت آمل که هیچ جایی خالی دیده نمی‎شد، گویی برخی دلشان برای ادبیات خاص آقای دکتر تنگ شده بود.

این را میشد از نوع تشویق ها و سخنان پراکنده اما با صدای بلند برخی افراد از بین جمعیت خطاب به احمدی‎نژاد فهمید که او را دعوت به سخنان چالشی همیشگی می‎کردند.

در بین همراهان رئیس دولت مهرورزان ار هنگام ورود به مصلا تا پایان مراسم، چهره کسانی مانند شیخ الاسلامی وزیر کار دولتش، جواد قناعت استاندار سابق و مازندرانی گلستان، بقایی رئیس جنجالی سازمان میراث فرهنگی و برخی دیگر دیده شد.

حضور پرتعداد نیروی انتظامی برای حفظ امنیت این مراسم در اطراف مصلای جمعه شهر آمل قابل توجه و قدردانی بود.

با وجود گذشت سه سال از پایان ریاست احمدی‎نژاد بر جمهوری اسلامی اما گویی هنوز هم رسم نامهنویسی برخی از مردم برای رفع و رجوع مشکلات زندگی با دیدن او زنده می‎شود، حال از عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چه توان مالی یا وامی برمیآید بماند، برخی از مردم به سختی خود را به احمدی‎نژاد یا محافظان وی می‎رساندند تا نامه ای را به او بدهند، نایلونی از نامهها تا پایان مراسم جمع آوری شد.

حاضران چند مرتبه با شعارهایی از جمله، صل علی محمد یاور رهبر آمد و "شعار هرچی مرده احمدی بر میگرده" به سخنران مراسم ابراز احساسات کردند و در عوض احمدینژاد هم با اشارههای دست و صورت(قبل از سخنرانی) و ادبیات خاص خود در حین سخنرانی مانند" آقا نوکرتم، من کوچیک همه شما هستم، آقاجون شما کار خودتو بکن منم کار خودمو میکنم(در پاسخ به دعوت برخی از حاضران از او برای انتخابات آینده) به آنها پاسخ گفت.

سخنرانی امروز رئیس جمهور سابق بر خلاف تصور بسیاری از مستمعین که از شرق و غرب استان آمده بودند، از چاشنی چالش بسیار پائین برخوردار بود تا جایی که یکی از افراد از میانه جمعیت برخواست و با صدای بلند خطاب به وی پرسید: " آقای احمدی نژاد شما 8 سال رئیس جمهور این مملکت بودی ،به نظر شما ما در مساله برجام برنده بودیم یا نه؟ این را بگوئید والسلام! ( صدای تشویق حضار)

احمدی نژاد در پاسخ به اوگفت من چرا باید بگویم از مردم باید بپرسید! من میخواهم آهسته بروم و عجله ای هم در این مراسم ندارم اما شما 16 سیلندر و 2 سوپاپه هستید و من تک سیلندر! اجازه بدهید، من میخواهد دوباره هم به آمل بیایم!

(صدای سوت و کف حضار)وقتی امام و رهبری خود را نوکر مردم می‎دانند من نوکرتر شما مردم هستم!

با وجود اینکه مراسم به نخستین سالگرد شهادت شهید گرانقدر مدافع حرم شهید هادی جعفری بود اما برخی حرمت نگه نداشتند و در مقاطعی تا اندک سخنان پرشور از احمدی نژاد شنیده شد اقدام به زدن کف و سوت کردند.

احمدی نژاد در این مراسم برخلاف سخنرانی قبلی در بابل که منجر به برکناری فرماندار این شهر شده بود اینبار انتقاد مستقیمی از دولت نکرد اما سرهنگ پاسدار جعفری پدر شهید جعفری از سیاستهای برخی مسئولان در نشستن با کدخدا دور یک میز و ... انتقاد کرد.

شهید مهندس هادی جعفری متواد 3 فروردین 1365 در سن 29 سالگی در اثر بمباران پهباد امریکا در سوریه تکه تکه شد و بدن مطهر این شهید بزرگوار طی دو مرحله مجزا در آمل تشییع و به خاک سپرده شد.

نکته عجیب اینکه همراهان احمدی نژاد تا آخر مراسم پشت سر او ایستادند و این نوع رفتار آنان، حال و هوای انتخابات را مستولی کرد، جای داشت زمانی که برخی حین سخنرانی احمدی نژاد کف و سوت می‎زدند یک نفر پیدا میشد، نفس مراسم گرامیداشت سالگرد شهید و ضرورت حرمت نگه داشتن این مراسم معنوی را گوشزد می‎کردند که افسوس هرگز گفته نشد....

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
تابناک ، وقتی نامه پدر شهید جعفری را به اسم دفتر احمدی نژاد می زنید حق دارید خبر را با کینه تنظیم نمایید. سوت و کف را به میان بکشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
چه ربطی داره برادر
مگه کف و سوت نزدن؟
مگه نگفت نوکرترم
تازه تابناک اون قسمتی که طرفدارای روحانی را به چند کامیون ذباله تشبیح کرد رو ننوشته
اون از خس و خاشاک
اینم از کامیون زباله
رئیس جمهور مودب ها!!!!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
چه قدر دوست دارید خس و خاشاک باسیدهنوز به از 7 سال به دروغ آن را تکرار می کنید. کجای صحبتش طرفداران روحانی را چند کامیون زباله تشبیح کردند. به دروغ خودتان را توهین نکیند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
مردم باید به هوش باشند . کی می شه از این مرد دیگه نشنویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
یه سوال مهم.بر جام چه کاری برای مردم ایران کرده.به گفته رییس بانک مرکزی جلوی دوربین تمامی دنیا(تاکید میکنم .تمامی جهان شاهد هستند) تقریبا هیچ.(almost nothing).غیر از وعده اگر میتوانید یک کار مفید برای ملت را نام ببرید.(با سند) مثل گفته اقای سیف.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار