مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نمایشگاه علمی تخصصی ویژه زنان استان 24 فروردین ماه به‌مدت سه روز در سالن سلمان هراتی ارشاد ساری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 06 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی از اجرای 4 هزار و 250 برنامه در استان به‌مناسبت هفته زن خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها تا پایان فروردین‌ ماه در نقاط شهری و روستایی ادامه دارد.

وی با اشاره به جایگاه زن بیان کرد: هیچ جامعه‌ای به توسعه پایدار دست پیدا نمی‌کند مگر اینکه به زنان خود به‌عنوان یک ظرفیت و قابلیت عمده نگاه کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران جشنواره زوجین خوشبخت، همایش‌های متعدد، جشن میلاد کوثر، دیدارها و بازدیدها، مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی، پژوهشی و ... را از دیگر برنامه‌های هفته زن در استان دانست و اضافه کرد: یکی از کارهای مهم و جالب که نخستین‌بار در استان انجام شد نمایشگاه علمی‌تخصصی ویژه زنان استان است که 24 فروردین‌ماه به‌مدت سه روز در سالن سلمان هراتی ارشاد ساری افتتاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه بخش عمده‌ای از توانمندی‌های بانوان استان در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، هنری، فرهنگی و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

جمشیدی با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، گفت: همه باید همکاری کنیم و با توجه کردن به ظرفیت‌های زنان در بحث عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده‌ها و اهتمام همه مدیران به فعالیت‌های فرهنگی جامعه این شعار را عملی کنیم که اگر فرهنگ در جامعه‌ای مورد غفلت قرار گیرد همه ظرفیت‌های دیگر هم کم‌کم از بین می‌رود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار