کد خبر: ۲۰۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 03 April 2016

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقه های قرآنی در اردیبهشت ماه خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی شفیع زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: مرحله شهرستانی مسابقه های قرآنی در سال های گذشته در شهریور ماه برگزار می شد ولی در سال جاری برای اولین بار این مسابقه ها به اردیبهشت ماه موکول شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مسابقه های مرحله شهرستانی از 11 اردیبهشت تا 13 خرداد ماه است، اظهار داشت: نام نویسی علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقه ها از روز گذشته آغاز و تا 11 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

شفیع زاده گفت: سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعا خوانی، ابتهال، هم سرایی و هم خوانی قرآن کریم برگزار می شود.

وی اضافه کرد : مسابقه های قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون مرحله استانی نیز از تاریخ 20 تیرماه تا 12شهریورماه و مرحله کشوری از تاریخ 25مهرماه تا 7آبان ماه 1395 می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: این در حالی است که در سال های گذشته مرحله استانی در آذر ماه و مرحله کشوری در بهمن ماه برگزار می شد.

همچنین وی عنوان کرد : افراد شرکت کننده با مراجعه به سایت های www.quraniran.ir وwww.s-iqc.ir می توانند مراحل نام نویسی خود را انجام دهند و همچنین افرادی که قبلا در این سایت ها نام نویسی کرده اند نیاز به نام نویسی مجدد نداشته و می توانند با همان نام کاربری و رمز انتخاب رشته کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار