کد خبر: ۲۰۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 27 March 2016
رئیس پلس راه گیلان گفت: همزمان با ایام نوروز بر اثر تصادفات جاده ایی در گیلان ۹۱ نفر مجروح و متاسفانه ۱۳ نفر فوت کرده‌اند.

سرهنگ مهیار رستگار، رئیس پلس راه گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ورود گردشگر با آغاز هفته دوم سفر های نوروزی به گیلان افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه مسیر آستارا - اردبیل و رشت -قزوین بیشترین ورودی‌ها را به خوداختصاص داده است گفت: تردد در این مسیر با شروع موج دوم سفر از هفته نخست تعطیلات نوروزی بیشتر است.

 

رستگار به تصادفات جاده‌ای استان در این ایام اشاره کرد و افزود:تا کنون ۸۳ مورد تصادف در جاده‌های استان رخ داده است که در این تعداد تصادفات،۹۱ نفر مجروح شده و متاسفانه ۱۳ نفر فوت کرده‌اند.

 

وی با تاکید بر رعایت قوانین رانندگی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی که از امروز با بارش باران در استان حاکم شده است جاده‌ها لغزنده خواهد بود و رانندگان از سبقت و سرعت در جاده‌ها خودداری کنند.

 

رئیس پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا با دقت و حوصله رانندگی کننند و با رعایت نکردن قوانین سفر را برای خود و دیگران تلخ نکنند.

 

وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است، تصریح کرد: موتور سواران در مکان‌های خلوت بیشتر قوانین رانندگی را رعایت کنند، به خصوص در تاریکی شب دید راننده و عابر کاهش یافته و بیش از پیش بایستی به این مقوله دراین ایام توجه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار