در اثر بی احتیاطی و افتادن قالبهای سیمانی بر روی کارگر در چاه، مقنی در دم جان سپرد.
کد خبر: ۱۹۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 13 March 2016
تابناک فارس به نقل از باشکاه خبرنگاران:فرمانده تیم چاهنورد از ایستگاه 14 گفت : با گزارش احتمال مرگ یک کارگر در داخل یک چاه 25 متری در روستای خان زنیان، آتش نشانان از تیم تخصصی چاهنورد ایستگاه 4 و 14و با توجه به وجود یک متر آب در داخل چاه ، تیم غواصی از ایستگاه 14 نیز در محل حضور پیدا کردند.
رضاپور ادامه داد: پس از رسیدن به محل حادثه،  طبق گفته حاضران مشخص شد به علت بی احتیاطی و رهاشدن قالب های سیمانی در حین کار بر روی کارگری که در چاه مشغول کار بود، این حادثه اتفاق افتاده است.
وی افزود: پس از ایمن سازی محل حادثه، تیم چاهنورد سازمان آتش نشانی شیراز، با بستن کارگاه و ایمن کردن خود با تجهیزات انفرادی امدادی، به داخل چاه به عمق 25 متر رفته و جسد کارگرحدوداً 50 ساله را از چاه خارج کردند.
رضاپور خطاب به کارگران و مقنی ها گفت : در اكثر مواقع بر اثر بی اطلاعی و رعایت نکردن نكات ایمنی توسط مقنی ها و عدم دیوار چینی و كلاف كاری چاهها شاهد حوادث ناگوار سقوط افراد یا ریزش چاه هنگام كار مقنی ها و مدفون شدن فرد در داخل چاه هستیم ، که با رعایت کردن نکات ایمنی و استفاده از افراد متخصص و استفاده از تجهیزات ایمنی انفرادی از این حوادث می توان پیشگیری کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار