معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با تاکید بر ضرروت اجرای طرح ترافیک در این کلان شهر گفت: برای اجرای طرح ترافیک شیراز روش کنترل مکانیزه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 07 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،علی زحمتکش با بیان اینکه طرح ترافیک شیراز با کنترل مکانیزه عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: با این روش دیگر نیازی به استفاده از افسران پلیس راهنمایی و رانندگی نیست و کنترل رفت و آمد در مسیر طرح توسط دوربین‌های مکانیزه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام پیش‌بینی لازم برای اجرای روش مکانیزه صورت گرفته و تنها تائید نهایی این امر باقی مانده است، افزود: نسخه مهم برای اجرایی کردن محدوده ترافیک کنترل مکانیزه است و با این روش بهترمی‌توان طرح را کنترل و مدیریت کرد.

معاون حمل و نقل شهرداری شیراز تصریح کرد: شهروندان شیراز برای ورود به محدوده ترافیک برای اینکه دچار زوج و فرد نشوند با نصب بارکدهای مشخص روی خودروها می‌توانند رفت و آمد در مسیر طرح ترافیک را انجام دهند.

زحمتکش با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله پارکینگ در حال آماده‌سازی است، گفت: باید فرهنگ‌سازی لازم برای حل مشکلات ترافیک شهری و حضور کمتر وسایل نقلیه در مرکز شهر صورت گیرد.

برچسب ها: شیراز ، طرح ترافیک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار