رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس از انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی به عنوان امام جمعه لار خبر داد و گفت: مراسم معارفه وی فردا در لارستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 10 March 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان با بیان اینکه در تمامی شهرهای استان فارس امام جمعه دارند، اظهار داشت: با درگذشت حجت‌الاسلام نوربخش، امام جمعه سابق شهر لار، گزینه‌های متعددی برای این سمت معرفی شد که به دلیل شرایط خاص منطقه تاکنون امام جمعه این شهر مشخص نشده بود.

وی با بیان اینکه سیادت، شرایط سنی، تحصیلات علمی و مقبولیت عمومی از جمله معیارها برای انتخاب امام جمعه این شهر بوده است، گفت: با توجه به تمامی شرایط و حساسیت‌های مردم این شهر، در نهایت حجت‌الاسلام و االمسلمین سید مختار موسوی برای امامت جمعه این شهرستان برگزیده شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: مراسم رسمی تودیع و معارفه حجت‌الاسلام موسوی فردا ساعت 11 صبح با حضور مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان در لارستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی اهل تهران و تاکنون ساکن قم بوده است، دارای تحصیلات سطح4 حوزه بوده و بیش از 10 سال در دروس خارج اساتید مختلف شرکت داشته است. امام جمعه جدید لار که 51 سال سن دارد و پیش از این در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی فعالیت داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار