فرماندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار سمنان بر ضرورت تبدیل شدن این شهرستان به مقصد گردشگران تاکید کرد و گفت: این مهم نیازمند برنامه ریزی و همچنین تعامل بیشتر رسانه هاست.
کد خبر: ۱۹۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016
سید عباس دانایی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان سمنان ویژه نوروز سال ۹۵، دعوت از مسافران نوروزی برای انتخاب سمنان به عنوان مقصد گردشگری را خواستار شد و افزود: هدف از تشکیل این جلسه، تقویت هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های عضو ستاد برای میزبانی شایسته از هموطنان در نوروز۹۵ است.

وی افزود: طرح نوروزی سال ۹۵ با هدف توسعه وگسترش خدمات و امکانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران در دستور کار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قرار دارد و باید همه دستگاه‌ها برای تحقق این امر کمک کنند.

فرماندار سمنان توجه به تابلوهای راهنمایی و استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی های شهر و همچنین در سطح شهر را ضروری دانست و خواستار تجهیز و رفع نواقص امکانات بین‌راهی از جمله مساجد، سرویس‌های بهداشتی و اماکن اقامتی در مدت زمان باقیمانده تا شروع سفرهای نوروزی شد.

دانایی از آمادگی ۸۴ مدرسه با ۵۳۰ کلاس و ۲۶ مسجد، اماکن متبرکه و سوئیت های شهرداری در پارک سیمرغ و مهمانسرای جهانگردی و مهانپذیرهای سطح شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: این مهم فرصتی است تا سفری به یادماندنی برای هموطنان عزیز در شهرستان سمنان رقم بزنیم.

وی گفت: تمام نیازمندیهای مسافران در این مکان ها فراهم شده و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نیز با برنامه ریزی بعمل آمده و برگزاری برنامه های فرهنگی و شاد فضایی مناسب را برای خانواده ها ایجاد خواهد کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان سمنان بازدید از اماکن تاریخی و فروشگاه ها و کارگاه های صنایع دستی و موزه و ... را بخشی از این برنامه های دارک دیده شده برای مسافران نوروزی ذکر کرد و افزود: افزایش ساعت اقامت و اسکان مسافران و زائران امام رضا (ع) در سمنان زمینه ساز رونق اقتصادی و پویایی شهر و گسترش معرفی فرهنگ غنی مردم شهرستان به مسافران است.

دانایی گفت: اطلاع رسانی و هدایت مناسب مسافران در رفع نیازمندیهای انان رضایت عمومی مسافران را به همراه خواهد داشت و ایجاد انگیزه ای برای بازدیداز اماکن تاریخی و مذهبی سمنان و به ویژه زیارت آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) و معرفی برادر امام رضا (ع) می باشد.

وی در خاتمه با دعوت ازمسافران اقصی نقاط کشور برای حضور در مرکز استان سمنان به عنوان مقصد گردشگری گفت: خدمات مناسب و مطلوبی برای ایام تعطیلات نوروزی در سمنان برای مسافران فراهم شده و خانواده ها با خاطره ای خوش شهرستان خواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار