رئیس هیئت تیروکمان استان فارس گفت: هیئت تیرو‌کمان این استان برای نخستین‌بار در کشور با برگزاری مسابقات مختلف اقدام به رده‌بندی کمانداران کرده است.
کد خبر: ۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 06 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،مهدی پران یکی از برنامه‌های مهم هیئت تیروکمان استان فارس را برگزاری مسابقات رده‌بندی کمانداران عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدام برای نخستین‌بار در کشور توسط این هیئت انجام شده است.

وی با بیان اینکه نخستین مسابقه تیرو‌کمان استان فارس در سال 94 روز جمعه 21 فروردین‌ماه در مسافت 30 متر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مسابقه به مناسبت روز فن‌آوری هسته‌ای و بزرگداشت شهید صیاد شیرازی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیروکمان استان فارس از برگزاری مجمع سالیانه هیئت تیرو‌کمان استان فارس و ارائه تقویم سالانه این هیئت خبر داد و تصریح کرد: این مجمع روز جمعه 21 فرودین ماه با حضور 12 هیئت شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شیراز 6 مکان آموزشی برای رشته تیروکمان وجود دارد گفت: علاوه بر آن هیئت تیروکمان استان نیز دو زمین آموزشی در اختیار بانوان و آقایان علاقمند به این رشته گذاشته است.

پران با اشاره به حضور دو بانوی المپیکی در هیئت تیروکمان استان فارس عنوان کرد: با توجه به ظرفیت استان اگر به زیرساخت‌های این رشته اهمیت داده شود در سطح داخلی و بین‌المللی حضور پررنگ‌تر داریم.

برچسب ها: کماندار ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار