شهردار شیراز با اشاره به لزوم خارج شدن زندان عادل‌آباد از شهر گفت: شهرداری شیراز برای انجام این امر اعلام آمادگی و همکاری کرده است.
کد خبر: ۱۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 06 April 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز؛علیرضا پاک‌فطرت بر آمادگی شهرداری شیراز در تعامل با مجموعه قضایی استان تأکید کرد و اظهار داشت: برای حل معضلات ترافیکی برای داشتن شهری قانون‌مند در حوزه ترافیک باید اقدامات قانونی ویژه و مشترکی بین دستگاه‌های مسئول در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی و همکاری شهرداری شیراز برای انتقال زندان عادل آباد به خارج از شیراز اشاره کرد.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری فارس در این دیدار اظهار داشت: علت حضور همه ما مسئولان در جایگاه‌های مسئولیتی و مدیریتی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است و تا زمانی که این هدف مدنظر قرار گیرد باید اختلاف‌نظرها کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال با ژرف‌اندیشی و دقت نظر ویژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید همه مسئولان تلاش کنند با تعامل سازنده به اهداف عمیق این نامگذاری دست یابند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با تاکید بر اینکه لازمه تحقق همدلی و همزبانی عمل کردن مسئولان به وظایف و مأموریت‌های قانونی است، افزود: هر زمان که کارگزاران با اخلاص و دلسوزی به وظایف خود درقبال مردم عمل کنند نتیجه حاصل از آن همدلی، آرامش و ایجاد فضای صمیمیت است.

وی با اشاره به تعامل مناسب حوزه شهرداری با مجموعه قضایی استان افزود: تحول خوبی در توسعه شهری در چند سال اخیر رخ داده که این امر در سایه همدلی حاصل شده است.

القاصی بر پیگیری حقوق و مطالبات عمومی و دولتی توسط نمایندگان حقوقی شهرداری شیراز تأکید و خاطرنشان کرد: هر زمان نمایندگان حقوقی دستگاه‌ها به خوبی به وظایف سازمانی و قانونی خود عمل کرده‌اند حقوق عمومی حفظ شده است و در سال جدید دوره‌های آموزشی نمایندگان حقوقی سازمان‌ها تدوین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار