منتخب مردم شیراز در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، تاكيد دارد كه بايد به فرهنگ بها داد و نگران اهل فرهنگ بود زيرا آنان نخبگان جامعه و قادر به تشخيص خوب و بد هستند.
کد خبر: ۱۹۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 07 March 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرج‌الله رجبي شامگاه دوشنبه 17 اسفند در جلسه علني شوراي اسلامي شهر شيراز، گفت: آمده‌ایم تا از باب دوستی با همه و در رکاب همه برای توسعه استان فارس قدم برداریم.

وی تمرکز بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، جذب سرمایه گذاری و گردشگری را از مهمترین محورهای مد نظرش براي پيگيري در مجلس دهم عنوان و اضافه كرد: تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاری چه در بخش داخلی و چه خارجی به کارخواهم گرفت.

نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس دهم همچنین با تاکید بر منطقه‌ای شدن ابعاد فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع)، تصریح کرد: گمان نمی‌کنم کسی مخالف تبلور ارزش‌های دینی و فرهنگی شهر شیراز باشد و ما در شرایط فعلی فراملی به این کلانشهر می‌نگریم.

رجبی با بیان این مطلب که می‌توان در حوزه ملی آیین نامه شفاف برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی تدوین کرد، گفت: با ایجاد قوانینی در این حوزه می‌توان مدعی العموم را به دفاع از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تشویق و ترغیب کرد.

وی با طرح اين موضوع که شهرداری و شورای شهر شیراز یکی از کانون‌های تاثيرگذار در حوزه ورزش است، گفت: اگر تنها 10 درصد از 100 میلیارد تومان بودجه فرهنگی را به ورزش قهرمانی اختصاص دهیم، قطعا نتایج مثبتی حاصل خواهد شد.

نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای شورای شهر، اضافه کرد: ساخت سالن‌های ورزشی کاری ارزشمند است اما آیا می دانید که شیراز کمترین سرانه ورزشی کشور را دارد؟

رجبی تاکید کرد: به عنوان یک سرباز برای شهر شیراز در حوزه ورزش ورود جدی خواهم کرد.

وی ادامه داد: سال 57 فیلم هایی ساخته می‌شد که به لحاظ شئون دینی و اسلامی تناسبی با فرهنگ ما نداشت اما در همان زمان 13 سینما در تراز ملی در شیراز وجود داشت لیکن امروز چند سینما در تراز ملی داریم؟ حدود 40 سال است که در شیراز هیچ سینمایی جز سينما فرهنگ كه دو روز قبل به بهره‌برداري رسيد، ساخته نشده است.

رجبي ابراز امیدواری کرد مجمع نمایندگان استان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای توسعه استان بکار گیرند تا در پایان دوره فعالیت خود در مجلس قصوری از جهت کم کاری در خصوص این مهم پاي آنان نوشته نشود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
امیدوارم نمایندگان جدید به وعده هایی که میدهند عمل کنند و مانند نماینده های قبلی قول های سر خرمن ندهند
پاسخ ها
شیراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
بله واقعا که از نمایندگاه قبلی چیزی ندیدیم جز اینکه شیراز وفارس که روزی از هرنظر وزنه ای به حساب می آمد حالا به این وضع افتاده و فقط افسوس میخورم که چرا اینجور شد.
امیدوارم نمایندگان منتخب بتوانند جبران کنند انشاالله.
شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
انشاالله که آقای مهندس رجبی و دیگر نمایندگان شیراز میتوانند شیراز ررا به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسانند.
من خودم شخصا به ایشان رای دادم و به رأیی که دادم اطمینان دارم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار