رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با بیان اینکه گزارش حادثه شیراز در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود، گفت: قطعا پس از تکمیل گزارش و دعوت از نهادهای مسئول امنیتی و انتظامی این گزارش جهت قرائت در صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 06 April 2015
امیر خجسته در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز گزارش کمیته اطلاعات و امنیت داخلی کمیسیون درخصوص حادثه شیراز قرائت شد که براساس این گزارش در اواخر سال گذشته حادثه تلخی در شیراز و در هنگام عزیمت علی مطهری نماینده مردم تهران به آن شهر رخ داد که کلیات موضوع با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیانات رهبر معظم انقلاب درباره کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها مغایرت داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین محورهای مورد توجه در گزارش این است که بسیار ضروری بوده تا همه افراد و نهادها در برابر قانون تابع باشند و اینگونه نباشد که وقتی تصمیمی براساس قانون گرفته شد، عده‌ای خودسرانه در برابر قانون بایستند. از طرف دیگر فصل‌الخطاب سخنان و موضع‌گیری‌های ما در کشور قانون اساسی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر این موضوع اصرار داشتند، به همین جهت هر کسی که ادعای ولایتمداری دارد باید از قانون تبعیت کند. از این‌رو پس از تکمیل گزارش و دعوت از نهادهای مسئول امنیتی و انتظامی این گزارش جهت قرائت در صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی‌" گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر ارتباط میان مردم و دولت توجه داشته و امسال نیز با تاکید ویژه بر این موضوع خواستار توجه همگان به آثار و برکات این شعار شدند. از این‌رو امیدوارم در سال جدید با نصب‌العین قرار دادن بیش از پیش منویات رهبری، همدلی دولت و ملت را شاهد باشیم و مجلس نیز به‌عنوان عصاره فضایل ملت در تحقق این خواسته برحق رهبری تمام تلاش خود را خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار