مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: چهار هزارو ۲۵۰ برنامه مختلف به مناسب هفته گرامیداشت زن و مقام مادر در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 06 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، مریم جمشیدی با اشاره به اجرای چهار هزار و ۲۵۰ برنامه در هفته زن و گرامیداشت مقام مادر افزود: این برنامه‌ها شامل جشنواره، کارگاه آموزشی، همایش، مراسم تجلیل و تقدیر، بازدید و غیره خواهد بود.

وی بابیان اینکه اجرای این برنامه‌ها بخشی از عملکرد کمیته بانوان استان به مناسبت گرامیداشت زادروز بانوی آیینه، هفته زن و مقام مادر است اظهار داشت: برای نخستین بار در استان، نمایشگاه تخصصی بانوان استان اعم از هنرمندان، اهالی علم و پژوهش، نام‌آوران ورزشی و... برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه تخصصی فروردین ۹۵ درسان سلمان هراتی ارشاد ساری برگزار می‌شود و جلسات اولیه و هماهنگی‌های آن با بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان انجام‌شده و انشالله هفته آخر فروردین با حضور مدیران ملی و استانی افتتاح خواهد شد.

جمشیدی بابیان اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی بانوان استان در کشور بی‌نظیر خواهد بود تصریح کرد: این نمایشگاه درواقع نمایشی کوتاه از توانمندی‌های بزرگ و قابل‌توجه بانوان استان به شمار می‌رود.

نیمی از جمعیت ۳.۲ میلیون نفری استان مازندران را بانوان تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار