مدیرکل زندانهای استان فارس گفت: با حرفه آموزی و ایجاد اشتغال، علاوه براصلاح و تربیت و درآمدزایی برای زندانی و خانواده وی، همچنین در زمینه عدم بازگشت وی به زندان و عدم ارتباط مجدد با گروه های بزهکاری مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 05 March 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان فارس:حیات الغیب گفت: سه باب سوله کارگاهی برای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در زندان مرکزی شیراز و اندرزگاه نسوان این زندان تجهیز و راه اندازی شده و زندانیان در حرفه های مختلف مشغول کار هستند و مرکز ثابت فنی و حرفه ای علاوه بر زندان مرکزی شیراز در مجتمع حرفه آموزی هم با مهیا بودن فضا و شرایط لازم راه اندازی می شود.
سیدحشمت اله حیات الغیب افزود: کلاس های حرفه آموزی در اندرزگاه ها با بیش از۹۴ حرفه در قالب رشته های فنی و حرفه ای، صنایع دستی، کشاورزی و خدمات برای زندانیان مرد و زن برگزار می گردد و تعداد ۶۰۰۹نفر در دوره های حرفه آموزی شرکت و ۴۷۸۰نفر موفق به کسب نمره قبولی شده اند و گواهینامه پایان دوره نیز دریافت کرده اند.
گفتنی است مرکز آموزش ثابت فنی و حرفه ای با زیربنای۱۱۱۳متر مربع احداث شده است و آموزشهای مهارتی در رشته های اتومکانیک، صنایع دستی، تعمیر لوازم خانگی، برق ساختمان، زنبور داری، نقشه کشی ساختمان، گوهر تراشی، ساخت مصنوعات چوبی، تعمیر موبایل و عمران و… به زندانیان ارائه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار