مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: پنج هزار و 907 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری در استان دایر شده است.
کد خبر: ۱۹۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 02 March 2016
 علی الهیاری، نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: از این تعداد، چهار هزار و 584 پایگاه در مدارس و یک هزار و 323 پایگاه ثابت و سیار نیز در معابر، مساجد و پایگاههای بسیج در نقاط مختلف فارس مستقر خواهند شد.
وی، با اشاره به اینکه هفته نیکوکاری امسال با شعار 'بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری' آغاز خواهد شد گفت: این جشن از امروز چهارشنبه 12 اسفند به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور در فارس برگزار می شود.
الهیاری گفت: هم اینک در استان فارس 340 هزار مددجوی تحت پوشش داریم که 35 هزار نفر از آنها دانش آموزان نیازمند را تشکیل می دهند.
وی، با اشاره به جمع آوری کمک نقدی و غیر نقدی 71 میلیارد ریالی مردم فارس در جشن نیکوکاری پارسال بیان داشت: در این زمینه استان فارس در رتبه نخست کشور قرار داشت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز با همت مردم شاهد جمع آوری کمک های قابل توجهی باشیم تا در آستانه سال جدید بتوانیم کمک هایی را برای فقرا جمع آوری کنیم.
او تصریح کرد: امسال بنا شده که کمک هایی که در هر کدام از مدارس جمع آوری می شود صرف کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه شود و کمک هایی هم که از مدارس برخوردار جمع آوری می شود در مدارس محروم و کمتر برخوردار هزینه شود.
الهیاری بیان داشت: همچنین همزمان با هفته نیکوکاری شاهد واگذاری 200 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خواهیم بود.
وی گفت: علاوه بر این، یک هزار جهیزیه تهیه شده برای دختران تحت پوشش در آستانه ازدواج نیز در هفته نیکوکاری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
مدیر کل کمیته امداد افزود: امیدواریم بعد از حماسه آفرینی سیاسی مردم با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای، در آستانه سال جدید نیز شاهد خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم با شرکت در جشن عاطفه ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار